solvebring
Superhero
Re: Skummaste pizzan - LÅTER INTE ALLS NAJS! [NT]
NT = No Text (Ingen text)
NT = No Text (Ingen text)
Ha ha ha ha! Hade jag sett en sådan sida så hade jag tveklöst trott att det var Fredrik Lindström som varit i farten med någon tokrolig reklambyrå till hjälp.De var väldigt fascinerade över vår vana att inte bygga mackor enligt deras klassiska schema bröd+pålägg+bröd utan nöjde oss med ett bara en brödbit. Det roligaste i hela boken var att den innehöll instruktionsbilder över hur man höll en sådan macka i handen utan att kladda med pålägget (dvs med bara insidan av ena handens fingertoppar).
Apparently så har britter i den samhällsklassen aldrig sockerbitar av svenskt snitt. Jag föreställer mig att de låter dresserade indiska elefanter komma bärandes på sockerbetor i snablarna som mals ner i bladguldövertäckta kvarnar av jade, men det är möjligt att de har små skålar med strösocker och en sked, också.Vad är det som är så konstigt med sockerbitarna?
Ja, vem har skrivit Noir egentligen?Som författare av Noir vete fan om jag ska tro på att du inte trivs då
Engelskspråkiga Wikipedia anger inte att bitsocker skulle vara något märkligt så jag antar att de finns i USA. Men kanske inte i Storbritannien?Apparently så har britter i den samhällsklassen aldrig sockerbitar av svenskt snitt. Jag föreställer mig att de låter dresserade indiska elefanter komma bärandes på sockerbetor i snablarna som mals ner i bladguldövertäckta kvarnar av jade, men det är möjligt att de har små skålar med strösocker och en sked, också.
Nej, nej, nej. NEJ!pizza med banan och curry är ju godast! det är annanas som är vidrigt.