Dansson
Veteran
Det har du nog rätt i.
igentligen hade jag inte tänkt... verkar vara många som inte tänkt skriva i den här tråden? Varför är det här ett sådant hett ämne att diskutera?Egentligen hade jag inte tänkt säga någonting alls om det här, men jag kunde inte sova så jag letade lite information på nätet, och alla vet ju att om man läst om något på internet är man en expert. Det skulle ju vara synd om denna expertis gick outnyttjad.
Hett och hett... Det är väl snarare pudas. Liksom, om det är något som går sämre ihop än religion och politik så är det politik och rollspel.Varför är det här ett sådant hett ämne att diskutera?
Tja, jag hade tänkt undvika tråden för att jag tyckte att det var ett rätt tråkigt ämne och inte hade särskilt mycket att säga och inte för att det var något särskilt hett ämne. Om du med "hett" menar att det var stor risk för inflammerade diskussioner, alltså. Det kan ju hända att jag missförstår dig.verkar vara många som inte tänkt skriva i den här tråden? Varför är det här ett sådant hett ämne att diskutera?