Quadrante
Grisbonde
En nyhet som inte nämns är att NotebookLM numera analyserar bilder/diagram.
Också haft tillfällen när det plötsligt blir mer verkligt än nödvändigt. Som när de tystnade och brast ut i skratt och sen chittcattade innan de fortsatte.Det var en så naturlig reaktion att jag för ett ögonblick fick för mig att
Jag har gjort en notebook med alla mina spelledaranteckningar och krönikan. Jag har gjort några små anteckningar riktade till AI-assistenten: "Detta har hänt i spelet, men övriga dokument är bara min planering". Bland dokumenten finns en krönika för "kapitel 1" (första äventyret, 7 spelmöten långt) och mina DM-anteckningar som sträcker sig in i kapitel 2 och i vissa fall beskriver konspirationer och hemliga planer som antagligen kommer dröja ännu längre än de uppdagas.Någon som vill dela med sig av ett poddavsnitt?
Jo, det tycker jag!Edit. Well bara för jag startade tråden så ska jag kanske inte göra ot-inlägg
Haha, helt fantastiskt! Perfekt för alla som inte orkar läsa de ostyriga diskussionerna här. Varje tisdag kan vi lägga ut ett nytt avsnitt av Rollspel.nu-podden, som sammanfattar bra trådar från veckan som gått.NotebookLM kan läsa en hel forumstråd, använda den som referenskälla …
Roade mig och lät den podda om tråden …