Jag har suttit och klurat och pillat på sistone, på hur omslaget till Null State egentligen ska se ut. Jag blev klar med mina "bullet babies" och tänkte att eftersom de nu inte funkade så bra på framsidan, kanske de kan funka på baksidan?
Bifogar en snabb mockup. Öppna gärna den och bilda dig en uppfattning innan du läser nedanstående.
Bifogar en snabb mockup. Öppna gärna den och bilda dig en uppfattning innan du läser nedanstående.
Tanken är att kulorna ska sammanfogas och läggas på den mörka skinnrektangeln i photoshop istället. Med lkämpliga övergångar och skuggor; just nu ser kulorna väldigt inklippta ut.
Jag kom inte på vad jag ville ha för typsnitt på siffrorna vid kulorna. Är de siffrorna ens en bra idé?
Punch label-texten på högerkanten var en ingivelse i sista sekunden; målet var att i någon mån väga upp de grafiskt intensiva kulorna.
Kulorna, ja. Funkar de lodträtt? Eller borde de göras mindre, och läggas vågrätt? Funkar de överhuvudtaget?
Texten är preliminär; det blir antagligen en kortare, mer kärnfull och beskrivande i slutänden.
FUnkar konceptet öht, eller borde jag skrota och börja om från... Null? =)
Jag kom inte på vad jag ville ha för typsnitt på siffrorna vid kulorna. Är de siffrorna ens en bra idé?
Punch label-texten på högerkanten var en ingivelse i sista sekunden; målet var att i någon mån väga upp de grafiskt intensiva kulorna.
Kulorna, ja. Funkar de lodträtt? Eller borde de göras mindre, och läggas vågrätt? Funkar de överhuvudtaget?
Texten är preliminär; det blir antagligen en kortare, mer kärnfull och beskrivande i slutänden.
FUnkar konceptet öht, eller borde jag skrota och börja om från... Null? =)
Attachments
-
557 KB Views: 90