Troberg
Sinister eater
Re: vrålboxen.. [OT, cynism]
Och där sprack den iden...Besökare får försöka tänka själva
Och där sprack den iden...Besökare får försöka tänka själva
Mm. Det var ju just det jag ville ha. Kritik alltså. Kommentaren 'du suger' är totalt värdelös och ger ingenting på något sätt. Möjligen kan den bekräfta misstankar om intellektet på personen som skrev det.Men Gardener, du måste även kunna ta negativ kritik
Sluta med det då.Jag har gjort upprepade gånger
Varför skrev du inte det då? Tidigare kommentarer var att det var lätt att sätta fel betyg när man skulle göra tråden till sin favorit. Nämner du inget egen orsak till varför du klickar fel, eller ger förslag på hur det ska ändras (så man åtminstone har en chans att klura ut det) så är det ju svårt att veta.Alltså att det är lätt att ge fel betyg på trådar, på grund av att det är lätt att klicka fel. ANLEDNINGEN till att det är lätt att klicka fel är för att när man har tryckt på att välja ett betyg så är "skicka betyg"-knappen just "under" betyget, man kan då lätt av misstag råka dubbelklicka och därmed ge ett felaktigt betyg. Det har alltså inget med syn eller inkompetens att göra, bara ett ökat koffeinintag som gör en lite nervig och då klickar man ofta för mycket...
Tyvärr går det inte eftersom det inte finns tillräckligt med plats för att göra det. Men nu har du fattat vad som menas med konstruktiv kritik, inte var det så svårt? Sånt uppskattas verkligen.Åter till allvaret -> Förslag på ändring: Flytta "skicka betyg" till höger om betygsalternativen. Om man dessutom flyttar "hoppa" (på andra sidan skärmen) till höger om rutan för att välja forum, så ser det riktigt bra ut tillsammans.
Eftersom du är en så aktiv användare av smileys så antar jag att du är fullt allvarlig med den texten och då tycker jag du ska ta och läsa igenom min text igen. Kan du vara skämtsam kan jag också vara det, min sista kommentar trodde jag gjorde det fullkomligt klart även om man missade det i själva inlägget. För övrigt, hade jag velat kalla dig inkompetent, blind och dum hade jag gjort det, nu gjorde jag inte det utan skrev i allmänna ord (förutom då att det var menat som ett skämt).*ska härmed sluta ge vänliga råd - de känns inte välkomnade när man blir kallad inkompetent, blind och dum*
Jag skrev ju i klartext att jag inte använde en smiley, hur mycket begär du?I didn't see your smiley on it . Nej men allvarligt, jag tog illa upp, som av det mesta du skriver (men jag börjar vänja mig). Du har en viss... sarkastisk/elak kryddning på vissa saker. Och jag är ju "mjukhandad tankespinnare" så jag är som byggd för att ta illa upp.
Självklart har man en sådan. Man är väl inte chicken!Jämför detta med att på ditt windowsskrivbord ha en stor fet knapp som heter "formatera hårddisken obönhörligen", och råkar du klicka på den finns ingen återvändo.
Nyckelordet var "plottriga". Jag vill inte ha plottriga bilder. Jag vill inte att det här forumet ska se ut som alla datorspelsforum med brinnande animerade eldar och annat tjafs. Det var motvilligt jag gick med på alla smileys, jag tycker de ser gräsliga ut, men de finns för att många verkar gilla dem.Varför skulle det automatiskt bli fult och plottrig bara för att man byter till en annan bild? Jag citerar dig själv: Kom med konstruktiv kritik istället.
Bra jämförelse. Verkligen. För betygen är ju på så fullt blodigt allvar.Jämför detta med att på ditt windowsskrivbord ha en stor fet knapp som heter "formatera hårddisken obönhörligen", och råkar du klicka på den finns ingen återvändo.
Kanske skulle kunna sätta 3 som defaultvärde, då får i alla fall inte en fleklickning så drastisk effekt?Visst skulle jag kunna förstora länken, men jag ställer mig frågande till om det kommer förändra något. Man kan ju fortfarande klicka snabbt, och betygknappen finns ju fortfarande. Isf skulle jag tro mer på en varningsruta dyker upp när man klickar på betygknappen så att man måste trycka på OK för att betyget ska skickas. Å andra sidan tycker jag det skulle vara ganska irriterande i längden.