Kan du förtydliga det där resonemanget?Får vi ett Siande bekräftat på en av dem får vi alltså färg på den andra också
Kan du förtydliga det där resonemanget?Får vi ett Siande bekräftat på en av dem får vi alltså färg på den andra också
Jag tycker det är värt att försöka ringa in ulven i den där gruppen, även om vi gör det lite lättare för ulvarna att undvika att råka pricka oskulden. Som sagt, de har redan så många bra val att de inte ens behöver chansa på okända mål.Jag kommer sätta alla mina slantar på att jag outar detta först
Frågan är bara vad byn vinner på det?
Ger vi inte ulvarna viktig info.
Är det bra för byn så gör jag det innan octa
Jag försökte ju i posten:Kan du förtydliga det där resonemanget?
Mja, det finns ju andra sätt för morden att misslyckas. Tex att ulvarna försöker mörda oskulden eller veteranen. Alltså stämmer inte vimes grön = impe grön riktigt va?Jag försökte ju i posten:
- Vimes påstår att genom sin hemlighet 10:
- så har Ulvarna 2 nattmord och vimes kan väkta:
- Vimes skrev att han väktade Impe:
- Impe klarade sig och bara 1 nattmord skedde:
- alltså ska ulvarna försökt döda Impetigo = impetigo är bybo
- detta skulle Vimes inte sjösätta om han var ulv:
- alltså: om Impe är grön är också Vimes grön
OBS!
- dock så kan Vimes dra en vals och ljuga om hur han använt sin förmåga = han är ulv
- därför så vore det väl bra för byn om vi får färg på Vimes då vi därmed får färg på impetigo
Vad menar du här?Den äldsta rösten i Brynolf-Impe var lagd av @Big Mama , så då borde 3 röster på Brynolf neutraliserats
Nej, Mama har utslagsröst så det betyder att röstbalansen måste ha manipulerats tre steg jmfrt med de "officiella" siffrorna. Och jag menar här att det måste innebära att en av de som röstade på mig använde sig av förmåga 11.Vad menar du här?
Hur kan Big Mamas äldsta röst ta bort 3 Brynolf-röster från Brynolf?
Synd. Missade 6an.Mja, det finns ju andra sätt för morden att misslyckas. Tex att ulvarna försöker mörda oskulden eller veteranen. Alltså stämmer inte vimes grön = impe grön riktigt va?
11an är väl bara 1 röst som blockas förutom den egna som den spelaren inte kan lägga=2 röster minus på brynolf till svitenNej, Mama har utslagsröst så det betyder att röstbalansen måste ha manipulerats tre steg jmfrt med de "officiella" siffrorna. Och jag menar här att det måste innebära att en av de som röstade på mig använde sig av förmåga 11.
Ja, plus en av #6 och #3 också. Båda de två räcker inte (om vi bortser från den osannolika situationen att #3 röstar på mig men sedan råkar rösten hamna på Impe av alla tillgängliga spelare)11an är väl bara 1 röst som blockas förutom den egna som den spelaren inte kan lägga=2 röster minus på brynolf till sviten
NejKlart Impe kan ljuga om sin förmåga men det lär han inte erkänna. Och Häger litar jag på. Alltså vill jag att du Sidd outar först.
Hajar du hur jag tänker?
Synd. Jag kanske lär mig lite pedagogik i sömnen. Försöker imorgon igen. Tjillevippen!
Så här ser jag spelet just nu:Sömnig hjärna snurrar på: Är det inte lite mysko att ulvarna både fuskar in Impe i sviten och dessutom försöker mörda honom?
Backat upp WH och passande lågflygeri.Troligtvis är det Basse och Big Mama.
Jag valde #5 och fick #5 som jag skrev i R1.@fjodorsenuba
Vilken hemlighet försökte du välja?
Nej, jag vet inget sätt att kolla av det.Kan ni på nåt sätt checka av den andres status grön/röd?
Vimes kommer ut ut sviten nästa runda. Grundplanen är att vi röstar ut honom då pga hemlighet #10. Då behlver vi inte sia honom, han ska ut oavsett.@Vimes
Visst borde det blivit 2 nattmord?
Du avslöjade att du väktat Impetigo.
Var det alltså där du stoppade ett nattmord?
Stämmer detta så antingen avstod ulvarna ett nattmord (ej troligt/glöm det) eller så är Vimes och Impetigo på samma lag. Endast de två vet status på färg röd/grön.
Får vi ett Siande bekräftat på en av dem får vi alltså färg på den andra också
Ljuger Vimes om sin förmåga så faller teorin.
@fjodorsenuba : Sia @Vimes : så får vi färg på dessa gentlemen tack.
Ok på detta @Impetigo och övriga?