StradhLestat
Hero
Se post 307..jag taänker inte skriva om den på mobil
Sant, problemet är att det är ett område som är utan ägande av någon spelare, så går jag in där själv kommer det leda till maktövertagande vilket inte är min plan. Så vill främst veta om deras soldater kommer gå in för att ta kontroll, samtidigt som min härold går in.Jag tycker att härolderna kan gå utan att anmäla i förväg. Om det är de som utför sierier o väktanden så är det ju dumt att förvarna ulvarna om vart de ska.
Ja, det är väl en vettig gissning. Det är nåt liknande jag tänker mig. Men frågan om hur snabba K-grejerna är hade inte kommit upp tidigare. Och om de nu är snabbare än ett steg per runda känns det som att man bör omvärdera teorin. Men det är ett problem för R2.Se post 307..jag taänker inte skriva om den på mobil
Precis. Alla anmäler sina soldat-moves, men inte sina härold-moves. Tycker jag.Sant, problemet är att det är ett område som är utan ägande av någon spelare, så går jag in där själv kommer det leda till maktövertagande vilket inte är min plan. Så vill främst veta om deras soldater kommer gå in för att ta kontroll, samtidigt som min härold går in.
Det här kan jag ställa mig bakom.Precis. Alla anmäler sina soldat-moves, men inte sina härold-moves. Tycker jag.
Varför ska du gå till arrondissement 17?Sant, problemet är att det är ett område som är utan ägande av någon spelare, så går jag in där själv kommer det leda till maktövertagande vilket inte är min plan. Så vill främst veta om deras soldater kommer gå in för att ta kontroll, samtidigt som min härold går in.
Är de snabbare en 1 steg så behövs ingen priolista.. då är de alldeles för snabba i rörelsen för npgon typ av balans på brädet ..de är dessutom 2Ja, det är väl en vettig gissning. Det är nåt liknande jag tänker mig. Men frågan om hur snabba K-grejerna är hade inte kommit upp tidigare. Och om de nu är snabbare än ett steg per runda känns det som att man bör omvärdera teorin. Men det är ett problem för R2.
Eventuellt funktion på härolden?Varför ska du gå till arrondissement 17?
Det är ett ytterområde och om du nu kan göra nåt med en Härold mot ett Kardinalgarde så gör du ingen nytta där.
Vad har jag missat?
Det är sen tidigare och sen dess har det bara satt sig. Handlade om att jag, Basse och Fjodor skulle ställa vår härold i område 17 för att kunna ge bort området till hotad spelare. Men den tanken blev ju lite fel i tanken då det området enligt tidigare tanke ska tillfalla Basse (tror jag, har inte kartan i huvudet), men min vilja att röra på min härold står kvar och då fixerade jag vid 17 då det var den jag lyfte redan igår.Varför ska du gå till arrondissement 17?
Det är ett ytterområde och om du nu kan göra nåt med en Härold mot ett Kardinalgarde så gör du ingen nytta där.
Vad har jag missat?
Jag har börjat fundera på om det är bra för ulvarna att veta vem som går vart.@Basenanji och @fjodorsenuba kommer ni röra någon av era pjäser in i område 17? Jag kräver klarhet i frågan så jag kan överväga hur jag ska röra min egen härold. Tänker inte godta några passiva påståenden! Förklara hur ni tänker göra.
Basse har sagt att han inte vill expandera och Fjodor du kommer nu in passiv. Jag behöver klarhet i hur ni två tänker.
Köper det helt och hållet. Jag får väl helt enkelt ta det i runda 2 om jag hamnar i en situation där jag råkat utökat mitt inflytandeJag har börjat fundera på om det är bra för ulvarna att veta vem som går vart.
Du ska kanske inte ta för givet att du lever till nästa runda? Eller vet du att du inte kommer bli nattmördad?Köper det helt och hållet. Jag får väl helt enkelt ta det i runda 2 om jag hamnar i en situation där jag råkat utökat mitt inflytande
Nope, jag utgår från att jag är en naiv idiot och överlever på grund av det ^^Du ska kanske inte ta för givet att du lever till nästa runda? Eller vet du att du inte kommer bli nattmördad?
Eller planerar du att mörda mig!?Du ska kanske inte ta för givet att du lever till nästa runda? Eller vet du att du inte kommer bli nattmördad?
Fjodor! Trist men okejrå, livet går före.Jag kommer inte gå nånstans. Hänger inte med i allt tjafs.
Hinner inte spela idag och missade helt spelstart igår och kommer inte hinna mer idag. Röstar hellre ut mig själv om det är det byn vill. Sorry alla.
Röst: @fjodorsenuba
@Feuflux kan kardinalerna bara gå ett steg?
Så du fortsätter här nu idag att föreslå att du ska gå till nr17 utan anledning.Det är sen tidigare och sen dess har det bara satt sig. Handlade om att jag, Basse och Fjodor skulle ställa vår härold i område 17 för att kunna ge bort området till hotad spelare. Men den tanken blev ju lite fel i tanken då det området enligt tidigare tanke ska tillfalla Basse (tror jag, har inte kartan i huvudet), men min vilja att röra på min härold står kvar och då fixerade jag vid 17 då det var den jag lyfte redan igår.
Råkat?där jag råkat utökat mitt inflytande
Jag måste skrivit otydligt. Tanken om den hotade spelaren är struken. Jag hängde upp mig på den först men släppte den sedan. Lyfte den då undrade om varför just 17 som bakgrund till att jag fixerat vid området. Jag har sedan dess varit öppen och vid flera tillfällen frågat om någon motsätter sig tanken, vilket ingen gjort förrän nu då jag ville ha svar från min grannar om hur de tänker.Så du fortsätter här nu idag att föreslå att du ska gå till nr17 utan anledning.
Hur skulle ni ”ge bort området till hotad spelare”?
Varför ska nr17 tillfalla @Basenanji ?
Varför ska du röra på din Härold men INTE mot Kardinalgardena?
Om du nu kan göra nåt annat bra bya-move med en Härold (typ Sia/Väkta annan spelare) så fattar jag heller inte vitsen med att gå till ett tomt område?
Ja om jag går in med min härold i området i godtro att en av mina grannar ska ta över området, så är det inte med uppsåt som jag tar området. Då beror det på att mina grannar inte kommunicerat sin rörelse där jag varit transparent i mina tankar.Råkat?