Ni som påstår att moderatorerna har gunstlingar, vilka gunstlingar skulle det vara? Ni kan skicka i pm om ni inte vill ta det öppet, men jag är då knappast en av dem även om jag å andra sidan aldrig skrivit något som behövts banning för, eller ens en varning tror jag.
Och jag vet att någon har nämnt något om typ stockholmsklicken eller något liknande som att det bara är de som bor i storstäder som hålls om ryggen typ, själv bor jag då i Skellefteå så det är väl knappast något stort med det, om man inte gillar hockey iofs.
Poängen med det var att säga att åtminstone från min synpunkt som aktiv av och till här, från ett mindre samhälle i norr och inte i t.ex. stockholm, så ser jag det som att visst kan det vara trist att man inte kan vara med på en forumsöl ibland eller liknande men å andra sidan tycker jag bara det är kul och trevligt att läsa om det initiativet som var en kul grej tycker jag.. Å jag har då inte blivit sämre behandlad för att jag är från skellefteå. Men som jag ser det så är det inte så att vissa användare är under moderatorernas luppar för att de inte är stockholmare, eller ens för att de inte är feminister, utan för att de ägnar sig gång på gång åt att, först och främst diskutera saker som de om och om visat att de kommer bli bannade i.. De kan inte hålla sig ifrån att diskutera t.ex. feminism, samtidigt som de varje gång det diskuteras feminism kallar feministerna för något otrevligt eller hänvisar till något otrevligt eller allmänt håller en jävligt otrevlig ton.
Sen verkar de bli upprörda efteråt som att de är oskyldiga och inte gjort något när allt man behöver göra är att läsa igenom inlägget, kanske läsa modereringen och sen borde man ju rimligen veta varför det hände. Att bli arg och sedan börja bete sig på samma sätt har väl knappast löst något någonsin?