Martin3
”Ulv”
Jag har aktiverat den.Har någon skickat lösningen på kryptot till Basenanji förresten? Jag tolkar det som att någon behöver göra det för att effekten ska aktiveras. Vilket gör det intressant att ha någon kvar i de här krokarna av huset för att eventuellt aktivera den här förmågan igen - efter det att globala mord-förmågan aktiverats. För som det tidigare nämnts i tråden så är det ju rimligt att det finns en sådan någonstans i huset. Och den informationen bör ju helst inte komma ulvarna till del om byn ska ha en edge så länge som möjligt.
Ingen verkar vara intresserad av ett race på Stövelkatten så jag vänder mig mot dom drev som går just nu. Sidd och RasmusL vevar som om dom vore här på medeltidsveckan och bofferlajvade. Känns som ingen har rätt av dom. Det är dock inte ovanligt att Sidd vevar på och skapar kaos i R1, klart ovanligare för RasmusL vad jag kan minnas. Dessutomhar jag ett starkt bias för att tycka att Sidd är röd i R1 så jag måste nog säga att verkligheten borde peka mer mot RasmusL än Sidd.
Röst: @RasmusL