Svar till
@Vimes och övriga intresserade.
Jag tror inte bråket är regisserat av två ulvar (eller 2 demoner eller 2 drakar) därmed inte sagt att båda nödvändigtvis är bybor heller.
Hade jag varit scum hade det ju varit rätt sweet att dra igång en X-inlägg beef med Anthrox om nonsens, vilket gör mig fundersam kring Waterhouse. Å andra sidan är det lika stor risk att en scum-Anthrox sitter och kacklar elakt för att han uppnått syftet. Inser att det här är jävligt luddigt.
Angående Hägerstrand, jag kallade ju honom för Anthrox fanboy i förra spelet så att han väljer sin idols sida är väl inte så märkligt
Waterhouse reaktion var nog även jag mindre förberedd på, Att Anthrox spelar som Abbe på Bygg och med en taskig ton hoppar på alla för allt är ju mer väntat. För att sammanfatta, tycker inte det är en smoking gun men Hägern kan absolut vara ett alternativ att pressa.
Tycker du har fel om Andersson - jag tycker gan spelat bra, inga textväggar men inget blaj och mer aktivitet än vid flera andra spel. Fjodor kom in lite piggt dansade runt ett par inlägg men återgick sen till lågflygeri.
Jag har svårt att få grepp om Brynolf.
Octa är alltid hal och det är nån miss han gjorde tidigt som skaver, återkommer till det när jag läst posten igen.
Impetigo läser jag som helgrön. Stabila inlägg med reflektioner kring spelupplägget. Inga aggressiva inlägg vilket brukar när han är röd.
Vimes har spelat stabilt och bra resonerar och försöker samla ihop byn, grönande spel, det gör mig livrädd, så jag hoppas att han sias så tidigt som möjligt så vi får färg på karln.
Sidd? Behöver läsa igenom rundan igen för jag har inte mycket minne av vad han skrivit. Öppnade med berätta-var-vi-går vilket jag tycker är galet men samtidigt kommer det väl minst ett outa-allt-förslag från Sidd varje spel.
Känns som jag missat några - de måste vara ulvar i så fall