Andersson
Hero
1) Det är inte omöjligt att @Waterhouse och @Anthrox har en låtsas-beef. Bägge är tillräckligt bra och duktiga spelare för att komma på och genomföra idén. Men samtidigt är det inte helt osannolikt att det är på riktigt heller. Båda två har ibland kunnat hamna i hetsiga diskussioner som gått för långt. Så jag tycker inte man just nu behöver agera på det men spara minnet av grälet till framtiden för en samlad bedömning.Hörrni! Vi behöver börja bygga ordentliga drev nu. Jag föreslår att alla försöker ta ställning till Anthrox-WH-grejen så bygger vi alternativ runt den.
2) @BiobunkerVII intervention för att stoppa grälet att ta över tråden och skapa en MU-by var bra bybospel. Å a s är Biobonker en så pass bra spelare att han vet att det är ett billigt grönande drag. Men just nu lutar han hos mig mot att inte vara ulv, vilket inte hindrar honom från att vara drake eller demon.
3) @Hägerstrand är väl den som agerar mest skumt. Att rösta på bråkstakar är en tacksam ulvröst. Fast samtidigt är han en ny spelare så det kan ju såväl vara en miss som en bybospelare gör. Ska försöka se på hans poster lite noggrannare under dagen när övriga bestyr tillåter.