Dante pruttfull? Nä, det tror jag inte på.Organ said:jag och en pruttfull Dante lallade iväg och delade en taxi hem på morgonkvisten.
/Anders
Jävla Riz.
/M
Dante pruttfull? Nä, det tror jag inte på.Organ said:jag och en pruttfull Dante lallade iväg och delade en taxi hem på morgonkvisten.
/Anders
Troberg said:Jag är chockad, Rising var en ikon. Han var den som alltid kunde se på
frågan från ett helt oväntat håll, den som satt bredvid en upphetsad
diskussion och helt plötsligt kom in med den där uppenbara lösningen som
alla missat, den konstant tänkte utanför lådan. Ingen kunde formulera
sig som Rising, hans språk var en fröjd att läsa, oavsett om det
handlade om syfilis och het salamandersex eller om sexiga
sannolikhetsfördelningar. Otroligt skärpt, men också alltid på gränsen.
För
mig har han alltid varit en mystisk person, inte mystisk som underlig,
utan mystisk som en hemlig agent. Trots sin stora närvaro och hans
ibland utlämnande beskrivningar av sitt privatliv, så fanns det alltid
en barriär mellan hans privata och publika person. Rising för mig
representeras mycket av hans avatarbild "Agent Rising Brun", som blivit
min bild av honom (jag har aldrig träffat honom i verkligheten).
Fan,
Rising, kunde du inte talat om för oss hur det låg till? Vi skulle gått
man ur huse för att hjälpa dig! Jag hoppas Einstein hade fel, jag
hoppas att gud spelar med tärningar, fast annars lär väl Rising införa
det där han är nu.
Aj love you too! <3Vildkatt vinner en guldbagge för hennes bimbo-gestaltning. Jag hade nog aldrig röstat på henne om jag hade fått vara kvar i spel, men jag måste erkänna att du gav bränsle åt mitt kvinnoförakt och att jag kom att hata dig under stora delar av spelet. Nu fick jag lite motvillig respekt istället. Väldigt bra spelat. Det verkar som att någon varulv alltid lyckas köra den här metoden i alla spel, och jag gör alltid misstaget att gröna dem. Nästa gång tänker jag vara benhård mot tafatta spelare och sätta en enorm press på dem.
Ja, det inte minst. Tusen risingpoäng för det.Storuggla said:Jag kommer minnas honom som en som lyssnade på nya användare som i sina första inlägg berättade om sina speluppslag. En som kom med uppmuntrande kommentarer och ställde frågor samtidigt som han välkomnade till forumet vare sig det skedde i inlägg eller vrållådan, när andra antingen höll tyst eller kom med trötta kommentarer om att det redan var gjort.
Det är så jag kommer minnas honom.
Tror vi låter redaktionen, som ju fadern mailade till, ta reda på hur familjen vill ha det, och sedan tala om det för oss. Jag hoppas de låter oss visa vilken respekt och uppskattning han hade från så många människor här, men vill de ha det stilla och intimt så finns det ju inget att säga om det. Fast skicka blomster är väl det minsta.Persson said:Vet ni något om en begravning? Kan vi här på forumet samla pengar till ett blomster?
Det var väldigt fint att se. Tack för den Anton!Och endast en annan sak hade jag sparat, givetvis en Risingkreation, hans spelledarpersonsgestaltningar.
Tack!avatarex said:Letade i min gamla rollspel.nu-mapp. I den fanns utkast till inlägg som jag tänkt skriva nästa gång jag gick kopplade upp mig (på den tiden var jag inte online hela tiden).
Och endast en annan sak hade jag sparat, givetvis en Risingkreation, hans spelledarpersonsgestaltningar.
Som ett minne och exempel på att han ansträngde sig inte bara för att skriva bäst utan även ha de bästa avatarerna.