Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Troberg

Sinister eater
Inte bara piskan...

Men vi i TTRP tror inte på det... Att hålla fst vid sådana metoder är förkastligt & i slutändan så kommer det att skada spelaren.. Revulition kommer säkerligen att komma, när man mist anar det om man har sådan politik ! hur bra är sådan politik då ??
...vi har moroten också. ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Löftesbrytarna), lovar härmed alla som röstar på oss en ministerpost!

Vilket annat parti ger sådana garantier?

Troberg

Sinister eater
Re: Mitt svar passerar alla lågvattensmärken!

Det lågvattenmärket vill vi inte ens försöka överträffa!

Hoppas du inte var för fäst vid din gummifot...

Johan K

Gammal & dryg
MUTOR !!!

...vi har moroten också. ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Löftesbrytarna), lovar härmed alla som röstar på oss en ministerpost!
VALFÄSK !!!
Jasså du ! Det luktar mutor & valfläsk lång väg !! Vi i TTRP lovar inget mer än en TREVLIG upplevelse & en god kamratskap + rollspel.. Vi lever efter parollen "en för alla, alla för en", alltså, en total upplevesle för spealren & spelledaren..

Vilket annat parti ger sådana garantier?
Som sagt, vi i TTRPkan inte ge sådana garantier, men samtidigt så vill vi ge upplevelsen.. & det känns som det slåtr varenda ministerpost på tafsen !

Johan K

Gammal & dryg
Vilket påvisar..

Att NI väljare borde ta & röst på mitt parti !
Som är fritt från at utpressa folk, valfläsk & sådant..
Vill NI ha ett parti som gillar enkelhet, ärlighet & mindre valfälsk ! Rösta på TTRP, vi lovar en trevlig sund !

Troberg

Sinister eater
En kanot, flera kanötter

Jag har ingen aning om vad för gummifot du pratar om, men vill du visa makt och inflytande så ge dig på den försvarslösa gummifoten du.
Försök du komma med undanflykter, det spelar ingen roll. Sanningen är ute. The game is a foot.

För efter valet så får du ingen makt alls. Då är det slut bådde D6 orna och OT igheterna.
Där hör ni! Om InternatonalTeokraterna vinner så får ni inte spela med vilka spel och tärningar ni vill. Ni får inte skriva annat än officiellt sanktionerade inlägg, vilket kommer att innebära att enbert hyllningsinlägg till InternationalTeokraterna kommer ett bli tillåtna. :gremshocked:

Vi måste sätta stopp för det! Rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lekfulla) för att behålla er frihet!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Chockerande avslöjande om ROTF(L):s företrädare

Många fanboys dog för att vi skulle få denna information.

Jag har säkra källor som har kommit över ett utkast till den kontroversiella boken "De övergivnas armé" av författarduon som kollektivt går under benämningen Piff och Puff. Detta utkast uppvisar inga stora skillnader med den publicerade boken, FÖRUTOM på en punkt.

I förordet återfinns följande passage, som senare uppnebarligen stryktes innan den tryckta versionen kom ut:

Vi vill slutligen tacka Anders Troberg för sin insats som informatör under framtagandet av De Övergivnas Armé. Puss och kram **** och *****.
Chockerande! Bedrövligt!

Men knappast förvånande. Vi har en förrädare bland oss!

Rösta istället på InternationalTeokraterna!

Vi har rätt, troberg är en förrädare!

M:

Troberg

Sinister eater
Re: Bytt bytt kommer aldrig igen.

Hotar du en påstod plastbit som du har i din ägo så kan väll jag hota en som jag har i mitt våld.
Katten också, den hade jag glömt. Nåja, en CD-skiva är fortfarande inte lika pinsam som en vibrerande gummifot.

Jag vet inte varför du envisas med att påstå att jag ljuger. Du har en gummifot liggande här, den ligger på spelbordet där du lämnade den. Lokomotiv, Gröntuva och noone kan intyga det.

Självfallet så kommer vi att avskaffa all valfrihet när vi tar makten. Vi vet bättre så varför skall ni då behöva göra fel hela tiden. Vi som gör rätt måste följaktligen ta på vårat ansvar att hjälpa er som är mindre förmedlade. Som först åtgärd så tänker vi förbjuda alla kommande rollspelsval, för att skydda forumet mot icke fundamentalistiska terrorister.
Jag vilar min låda. Jag kunde inte beskrivit deras illvilja bättre själv.

De stoppas enklast genom att rösta på oss, ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Liberators). Ta ansvar för er framtid, rösta på oss!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Du blandar ihop oss

Vi heter Herr Nils och Magnus Seter, men om du vill så får du dispens att kallas oss båda Herr Seter. Det kan ju vara svårt att hålla isär mer än en person åt gången.

Men det problemet har inte vi!

Vi lovar att alltid kalla alla precis det de heter, och inte blanda ihop användarnamnen!

Rösta på InternationalTeokraterna!

Vi har rätt, troberg har fel!

M.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Har ni inga egna strategier?

Mutor har vi kört med länge. Kom med något nytt!

Er vision av framtiden är ju bara en blek kopia av vårt urspungliga manifest! Precis som alla andra spelsystem är bleka avbilder av 20d-systemet!

Vi är först med allt, allt annat är dåliga kopior!

M:

walium

Ganska töntig, faktiskt
Ah, young padwan

"En Skåneminister borde lämpligen vara någon som bor i Skåne och inte någon landsflyktig."

Liksom troberg ägnar jag mig åt missionsarbete bland de halfinnar som är bosatta i södra Norrland. Jag är hoppfull och har redan fått ett flertal anhängare som försöker bemästra det ädla skånska språket. Som sann skåning borde du också veta att skånskhet tar man med sig vart man än färdas. Likte en fyrbåk i ett mörkt hav av hedendom. Men oroa dig inte. Alla viktiga ministrar behöver galna hantlangare som haltar och skrattar konstigt. :gremwink:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Och inte nog med det!

troberg ser ner på alla sina spelare!

Mest för att han är lång, men det kan säkert finnas andra dimensioner i det!

Vill ni ha ett parti där företrädarna ser ner på er?

Nä, rösta på InternationalTeokraterna, vi har människor som ser UPP till andra spelare! Ja, förutom långa förrädare, för de ser man ner på oavsett sin egen längd!

M.

Troberg

Sinister eater
Re: Chockerande avslöjande om ROTF(L):s företrädare

Jag har säkra källor som har kommit över ett utkast till den kontroversiella boken "De övergivnas armé" av författarduon som kollektivt går under benämningen Piff och Puff. Detta utkast uppvisar inga stora skillnader med den publicerade boken, FÖRUTOM på en punkt.

I förordet återfinns följande passage, som senare uppnebarligen stryktes innan den tryckta versionen kom ut: (snip)
Lögn. InternationalTeokraterna börjar låta som McCarthy, som påstod att han hade bevis men aldrig visade dem.

Jag har däremot oemotsägeliga bevis på att en viss Magnus Seter varit (jag drar mig för att använda det här ordet, men i brist på alternativ så:) hjärnan bakom en ännu värre, ännu förhatligare illdåd mot rollspelsvärlden.

Jag talar naturligtvis om WotC's nya regler för acceptabelt innehåll i deras produkter, samma produkter som han nu vill begränsa ert spelande till. Ja, det är sant. Magnus Seter är den som försöker stoppa avbildningar av kvinnliga bröstvårtor i rollspelsmaterial! Han underminerar hela rollspelskulturen!

Hädanefter ska han benämnas med namnet Judas B Quisling (B står för Brutus).

Beviset? Det har man väl hört!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Hur länge ska detta få pågå?

Efter att ha samtalat med anonyma men VÄLDIGT tillförlitliga vittnen, har vi fått bekräftat det vi alltid trott!

ROTF(L)-partiet har valfuskat!

Vi har vittnen som sett hur troberg har reggat nya användare, enbart för att kunna rösta på sitt eget parti!

Jag såg det! Jag lovar, han satt där och skrattade och gned sina händer på ett sånt där obehagligt sätt ungefär som Loket gör när han är elak, och sen röstade han på sig själv! Flera gånger!
För att skydda vittnets liv och lem, kan vi tyvärr inte lämna ut hans namn, men vi lovar, han är VÄLDIGT pålitlig!

Vi har bara en användare var, troberg har minst tre!

M.

walium

Ganska töntig, faktiskt
Ursäkta mig

"Vi heter Herr Nils och Magnus Seter, men om du vill så får du dispens att kallas oss båda Herr Seter. Det kan ju vara svårt att hålla isär mer än en person åt gången."

Simultankapacitet är inte ett okänt begrepp för homo sapiens scania bäste Magnus. Jag vill hålla mitt sinne öppet och avstår därför ifrån att kommentera era nesliga påhopp på min landsman. Däremot vill jag fortfarande gärna veta hur ni förhåller er till apor, tapirer och gäss? För att inte tala om Skåne och dess vackra nejder.

Troberg

Sinister eater
Kan jag hjälpa att jag är välbyggd?

Vill ni verkligen ha en liten krumbent pygme som ledare? Rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Landstigarna)!

Troberg

Sinister eater
Re: Hur länge ska detta få pågå?

Vi har bara en användare var, troberg har minst tre!
Nepp, det är lokomotiv och han har röstat på er bara för att jäklas med mig.

Själv har jag bara en, men det är en fin.