Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vill vi har ett parti där de inte kan läsa?

Det är ju uppenbart att troberg förvränger de mest oskylidga ord till snusk och perversioner.

Är det sådana människor vi vill ha som ledare för vårt forum?

NEJ! Vi säger NEJ!

Rösta på InternationalTeokraterna!

Vi har rätt, troberg har fel!

M.

Troberg

Sinister eater
Ren lögn!

ROTF(L) slår barn och pensionärer
ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lysande, helt enkelt lysande!), slår inte barn.

Det är alltså Tant Agdas fot du har? Den som hon har som ersättning för den hon förlorade i Ådalen 1974, när hon kämpade för din och min frihet att spela rollspel utan förtryck!

Den som hon är tvungen att ha för att överhuvudtaget kunna ta sig till spelbordet! Den som Herr Nils skulle reparera!

Den har du stulit, och använder som sjukt nöjesobjekt och som grund för ett fruktlöst utpressningsförsök!
Näpp, det är Herr Nils helt egna, mycket personliga gummifot. :gremshocked:

(Off topic: Ja, det är faktiskt helt sant. Herr Nils har lämnat en gummifot hemma hos mig! På rikitigt.)

Det är sjukt, troberg. Mycket sjukt!
InternationalTeokraterna börjar verka väldigt inspirerade av katolska kyrkan, såtillvida att de föredrar att sopa sina perversioner under mattan hellre än att ta itu med dem i offentlighetens ärliga ljus! Det är sjukt.

Om ni har rätt så kan jag inte tänka mig att någon vill ha rätt...

Troberg

Sinister eater
I så fall är jag stolt över att ha fel!

"If you think I wear the cloak of filth, then let me tell you baby, I wear it real good." - Diamand Galas

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Labila) är inte rädda för att ha fel. Tvärtom, vi vågar ha mer fel än vad andra vågar!

Var en man, rösta på oss (såvida du inte är kvinna, då ska du vara en kvinna och rösta på oss)!

Troberg

Sinister eater
Vill ni ha ett parti som...

...förvränger era sinnen med subliminala meddelanden dolda i harmlösa texter?

I så fall ska ni rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lampbefriarna), för vi är mycket bättre på det!

Ni kan själv kolla här, ett i övrigt bra inlägg som tyvärr inte fick den uppmärksamhet det förtjänade.

Det är ju uppenbart att troberg förvränger de mest oskylidga ord till snusk och perversioner.

Är det sådana människor vi vill ha som ledare för vårt forum?
Självklart och entydigt JA! Rösta på oss för fler avsiktliga missförstånd av till synes oskyldiga kommentarer!

Nightowl

Champion
Jag [ANT]

Om jag är tvungen att välja, åtminstone, finns det många saker jag hellre skulle ha gurka i pallet än:
*blydagg
*morgonstjärna
*koskenkorva-flaska
*Eiffeltornet
*krokodil
*Magnus Seter

osv

Erik

Troberg

Sinister eater
Re: Jag [ANT]

Om jag är tvungen att välja, åtminstone, finns det många saker jag hellre skulle ha gurka i pallet än:
(snip)
*Magnus Seter
Innebär det att du röstar på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Luspudlarna), i stället?(infoga stora, sorgsna, bedjande valpögon här)

Kom ihåg att vi lovade att uppfylla våra vallöften som du bad om! Vi glömmer minsann inte våra vallöften förrän efter valet!

Nightowl

Champion

Bara för att jag hellre vill ha en gurka i huvvet än Magnus Seter i huvvet innebär det inte att jag är en apa.

Jag har redan röstat på PUS(s).

Erik

Troberg

Sinister eater

Bara för att jag hellre vill ha en gurka i huvvet än Magnus Seter i huvvet innebär det inte att jag är en apa.
Återigen, det är bara en av våra många aspekter och en lemur är en halvapa, inte en apa.

Sedan tror jag att du innerst inne vill ha en Magnus Seter i huvudet, du vill bara inte erkänna det.

Johan K

Gammal & dryg
Lite fegt med utpressning..

Låter ju lite fegt att köra med utpressning tycker jag !
Fast iof, det var ju lite dummt att försöka infiltrera åxå..
Tacka vet jag renhårig politik som vi i TTRP har.. Som är inriktad på ärlighet & rent rollseplande.

Foggmock

Myrmidon
Re: Cartoon Action Heroes bygger på d12...[ANT]

Men å andra sidan är väl inte det vad jag skulle kalla för ett rollspel. Sådeså.

Foggmock - med tungan i kinden

Troberg

Sinister eater
Men ack så effektivt!

Tacka vet jag renhårig politik som vi i TTRP har.. Som är inriktad på ärlighet & rent rollseplande.
Och ni tror att ni kan få något gjort då?

Politik är som att reparera bilen. Man får inget gjort om man inte skitar ner sig.

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lågvattenmärket) drar oss inte för att sänka oss till fula metoder. Tvärtom, vi föredrar dem.

Tänk på att det är tryggare att vara på vår sida! Rösta på oss.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
De erkänner!

Där ser ni.

De har fel.

Oavsett vad de talar om, så har ROTF(L) fel.

Vill ni bygga en ny framtid på grunderna av felaktigheter som ROTF(L) erkänner sig propagera för?

Eller vill ni ha sanningen?

Du väljer din framtid!

M.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Det enda effektiva ni uppnått...

...är att bevisa att ni tar till vilka desperata metoder som helst för att vinna röster!

Det är upp till er andra att välja:

Vill ni ha parti som inte backar för att öva utpressning på er, vilket de här har bevisat?

Eller vill ni ha ett parti som inte backar när de utsätts för fega anfall bakifrån?

Vi har rätt, troberg är feg!

Vill ni verkligen rösta på en sån?

M.

Troberg

Sinister eater
Re: Det enda effektiva ni uppnått...

Det är upp till er andra att välja:

Vill ni ha parti som inte backar för att öva utpressning på er, vilket de här har bevisat?

Eller vill ni ha ett parti som inte backar när de utsätts för fega anfall bakifrån?
Skillnaden ligger i att ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Ljushuvudena), utpressar er för ert eget bästa, medan InternationalTeokraterna sticker er i ryggen för att drabba er med ett spel ni inte vill ha.

Om ni inte vill ha "Ett forum, ett rollspel, en führer", rösta på ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lågaktiva).

Troberg

Sinister eater
Vi erkänner att...

...vi inte vill vara en del av er "rätt".

Johan K

Gammal & dryg
Manage by fear ??

Och ni tror att ni kan få något gjort då?

Politik är som att reparera bilen. Man får inget gjort om man inte skitar ner sig.

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lågvattenmärket) drar oss inte för att sänka oss till fula metoder. Tvärtom, vi föredrar dem.
Hemm, det säger du ja !
Men vi i TTRP tror inte på det... Att hålla fst vid sådana metoder är förkastligt & i slutändan så kommer det att skada spelaren.. Revulition kommer säkerligen att komma, när man mist anar det om man har sådan politik ! hur bra är sådan politik då ??
Vi i TTRP håller oss till enkelhet, ärlighet & mer tradition åt spealren & spelledaren.

Johan K

Gammal & dryg
Re: Det enda effektiva ni uppnått...

Skillnaden ligger i att ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Ljushuvudena), utpressar er för ert eget bästa, medan InternationalTeokraterna sticker er i ryggen för att drabba er med ett spel ni inte vill ha.
Tror att gemene rollspelare är ljus´huvud i sig själv & behöver icke någont utpressning.. All utpresning är av ondo & säkerligen skapar en mystisk stämmning.
tacka vet jag en gemytlig & trevlig stämmning.
Sånt gillar vi i TTRP !! & därför förespråkar mer eller minde valfrihet.. Vi rekomenderar därför spel som t. x DoD & sådant. Det är trevligt & gemytligt !!!

walium

Ganska töntig, faktiskt
Re: Jag har en dröm!

"Ett berg av apor. Där apkungen talar skånska."

Du står väl inte här och påstår att du har något emot apkungar som talar skånska? Det finns få djur som är så moraliskt högstående, visa och utvecklade. Jag hoppas att jag slipper höra dylikt trams i fortsättningen, bäste Herr Seter!