Det är orättvist att påstå att mina skämt är under bältet. De är minst en halvmeter över bältet (iofs så är bältet kring fotknölarna).Ni andra, om ni tänker efter, hur många inlägg har troberg gjort som INTE är plumpa sexskämt?
Återigen rent förtal. Ni kan själv testa sanningshalten i detta påstående med en enkel sökning. Jag har inte använt ordet snopp i ett enda inlägg (förutom nyss i det här).Är det så ni vill se vårt rollspelsforum utvecklas? En president som sitter och säger "snopp" hela tiden?
De står fast vid sin felaktiga världsbild! Lemurer är halvapor.Särskilt av de som väljer att defninera sig som apor!
Bortsett från level 1-4, där rollpersonen suger stort.Nä, ni vill ha rollpersoner som inte suger, och vilket system är det där rollpersoner aldrig, aldrig, aldrig suger?
Jo, 20d-systemet!
Se min kommentar ovan.Ta ditt rollspelande till Level 2!
Öhm, nja, 7th Sea har faktiskt en regel som säger att fallskadan negeras totalt om man landar på något mjukt, som ett hölass eller en tjomme eller ett badkar, typ. Det här är alltså inget valtal, det är bara... öh... Jag har redan röstat, slå mig inte!När ni valt 20d-partiet som ensamma härskare och uttolkare av era tärningsresultat, kommer ni att vara IMMUNA mot fallskada.
En av de bästa reglerna i detta balanserade system är att vem som helst som slagit lite orcher i huvet lättare ÖVERLEVER fall från hög höjd!
Vilket annat system kan erbjuda det?
Så du spelar hellre militäriskt strikt med en enda tärning än har kul vid spelbordet?Hellre mig än någon annan men måste ni nödvändigtvis rösta på någon av de där två partierna så ta International Teokraterna istället för ROTF(L) (=Rolling on the floor laughing, säger inte det en hel del...?)
Fast tuffast av allt låter gross, tyvärr så finns det ingen passande tärning för det.Ytterligare lögn och tricks av 20D-maffian. Det finns inget rollspelssytem som bygger på T12! Och dessutom låter väl 'dussin' tuffare än 'tjog'? Precis.
Inte bara det, vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lasagnemikrovågarna), ger er dessutom möjligheten att inte ens behöva fundera på skada av fall, vi ger er dessutom möjligheten att utreda dem!Rösta på ROTF(L) istället, då utlovas frihet att välja fallskada oavsett system!
Och försöker han rationalisera det hela genom en massa lögner!snopp
Du kanske ska låta Herr Nils uttala sig, det är trots allt hans fot..."Det kan du glömma, gubbe!"
Inte bara det, jag väjer inte för att berätta sanningen om era perversioner! Det var inte vilken fot som helst han lämnade, det var en GUMMIFOT!Det är uppenbart att ni har insett att ni har förlorat, och nu måste ta till debila utpressningsmetoder för att komma ikapp.
En gång för att bemöta kritiken.Troberg skrev:
"snopp
Och försöker han rationalisera det hela genom en massa lögner!
Vi är i alla fall ärliga. Om InternationalTeokraterna får som de vill så kommer man iofs att ha olika omslag, men allt kommer att innehålla samma smörja!Sunda och informativa ämnesrader med InternationalTeokraterna!