Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Troberg

Sinister eater
Jag har ett löfte!

Om ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lingvisterna), vinner så ska vi smäda de andra partierna massivt! Vi ska strö salt i såren och baktala dem på alla sätt.

Dream on, InternationalTeokrater!

Troberg

Sinister eater
Re: Det är okej med mig

Ni andra, om ni tänker efter, hur många inlägg har troberg gjort som INTE är plumpa sexskämt?
Det är orättvist att påstå att mina skämt är under bältet. De är minst en halvmeter över bältet (iofs så är bältet kring fotknölarna).

Dessutom har jag faktiskt skrivvit minst tre inlägg utan plumpa sexskämt.

Är det så ni vill se vårt rollspelsforum utvecklas? En president som sitter och säger "snopp" hela tiden?
Återigen rent förtal. Ni kan själv testa sanningshalten i detta påstående med en enkel sökning. Jag har inte använt ordet snopp i ett enda inlägg (förutom nyss i det här).

Särskilt av de som väljer att defninera sig som apor!
De står fast vid sin felaktiga världsbild! Lemurer är halvapor.

Om ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lutfisktennisspelarna), vinner så lovar vi att inleda en etnisk rensing av InternationalTeokrater!

Troberg

Sinister eater
Re: Era lögner skall kväva er!

Nä, ni vill ha rollpersoner som inte suger, och vilket system är det där rollpersoner aldrig, aldrig, aldrig suger?

Jo, 20d-systemet!
Bortsett från level 1-4, där rollpersonen suger stort.

Ta ditt rollspelande till Level 2!
Se min kommentar ovan.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Hellre International Teokrater än ROTFL

Hellre utveckling än inveckling!

Hellre mig än någon annan men måste ni nödvändigtvis rösta på någon av de där två partierna så ta International Teokraterna istället för ROTF(L) (=Rolling on the floor laughing, säger inte det en hel del...?)

Men som sagt, det är okej om ni stödjer mig... :gremsmile:

Storuggla

Champion
Re: Ett tips för er överlevnad!

När ni valt 20d-partiet som ensamma härskare och uttolkare av era tärningsresultat, kommer ni att vara IMMUNA mot fallskada.

En av de bästa reglerna i detta balanserade system är att vem som helst som slagit lite orcher i huvet lättare ÖVERLEVER fall från hög höjd!

Vilket annat system kan erbjuda det?
Öhm, nja, 7th Sea har faktiskt en regel som säger att fallskadan negeras totalt om man landar på något mjukt, som ett hölass eller en tjomme eller ett badkar, typ. Det här är alltså inget valtal, det är bara... öh... Jag har redan röstat, slå mig inte! :gremshocked:

Storuggla, trähatt

Troberg

Sinister eater
Re: Hellre International Teokrater än ROTFL

Hellre mig än någon annan men måste ni nödvändigtvis rösta på någon av de där två partierna så ta International Teokraterna istället för ROTF(L) (=Rolling on the floor laughing, säger inte det en hel del...?)
Så du spelar hellre militäriskt strikt med en enda tärning än har kul vid spelbordet?

ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lismarna), står för roligt spel, InternationalTeokraterna vill maximera tråkigheten.

Välj själv.

Foggmock

Myrmidon

Ha. Endast 20D-fanatiker skulle påstå något så befängt. Endast 20D-fanatiker tycker att man slaviskt ska följa reglerna. Endast 20D-fanatiker säger först att man är immun, och att man sen måste ha köttat orcher. Nå, vad är det som gäller egentligen? Velpettrar! Det är på grund av såna som ni som politikerföraktet bara växer!

Rösta på ROTF(L) istället, då utlovas frihet att välja fallskada oavsett system!

Foggmock

Myrmidon
Re: Jag har en dröm!

Att de kastar av sig oket av 1T100, av T6 och T12.

Ytterligare lögn och tricks av 20D-maffian. Det finns inget rollspelssytem som bygger på T12! Och dessutom låter väl 'dussin' tuffare än 'tjog'? Precis.

Troberg

Sinister eater

Ytterligare lögn och tricks av 20D-maffian. Det finns inget rollspelssytem som bygger på T12! Och dessutom låter väl 'dussin' tuffare än 'tjog'? Precis.
Fast tuffast av allt låter gross, tyvärr så finns det ingen passande tärning för det.

Det ska dock ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lögnhalsarna), råda bot på. Om vi vinner så lovar vi att en sådan tärning ska forskas fram. Den ska dessutom vara mycket ballare än en D20 och statligt subventionerad!

Troberg

Sinister eater

Rösta på ROTF(L) istället, då utlovas frihet att välja fallskada oavsett system!
Inte bara det, vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lasagnemikrovågarna), ger er dessutom möjligheten att inte ens behöva fundera på skada av fall, vi ger er dessutom möjligheten att utreda dem!

En röst på oss är en röst på valfri brist på ordning!

Troberg

Sinister eater
Information till InternationalTeokraterna

ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Ledaraspiranterna), har som gisslan den fot som InternationalTeokraternas ledare Herr Nils tappade då han försökte infiltrera vår partiledares hem. Om Herr Nils vill ha tillbaka sin fot (oskadd) så rekommenderar vi att de omgående avslutar sin kandidatur.

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Luskarna) är ju ett säkerhetmedvetet parti, vi vill ju inte att det ska hända någon olycka...

Feuflux

omjonasson.se

Det finns inget rollspelssytem som bygger på T12!

Vilket är förjävligt. Någon borde åtgärda det!

F.ö: Nu har både klichéer och d12:or blivit förolämpade i den här tråden. Min lista över fiender växer... :gremwink:

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Jag citerar en stor tänkare

"Det kan du glömma, gubbe!"

Det är uppenbart att ni har insett att ni har förlorat, och nu måste ta till debila utpressningsmetoder för att komma ikapp.

Patetiskt!

Rösta på InternationalTeokraterna!

Vi har rätt du har fel!

M.

Troberg

Sinister eater
Re: Jag citerar en stor tänkare

"Det kan du glömma, gubbe!"
Du kanske ska låta Herr Nils uttala sig, det är trots allt hans fot...

Det är uppenbart att ni har insett att ni har förlorat, och nu måste ta till debila utpressningsmetoder för att komma ikapp.
Inte bara det, jag väjer inte för att berätta sanningen om era perversioner! Det var inte vilken fot som helst han lämnade, det var en GUMMIFOT! :gremshocked: :gremshocked: :gremshocked:

Det är ju inte svårt att gissa vad han tänkt göra med den! :gremblush: :gremshocked:

ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lömska), drar sig inte för otäcka sanningar.

Ett annat citat från en vis man:

"What are you? Some kind of bottom-feeding-scum-sucking algea eater?"

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Nu får det vara nog!

Vill vi sitta här och lyssna på en företrädare som är så lat att han inte ens ändrar sina ämnesrader?

Att detta får fortsätta på våra forum är en skandal av stora mått. Jag tycker att en politiker ska visa folket mer respekt än så!

Ni väljer hur forumet ska se ut i framtiden!

Sjuka och kopierade, ja till och med stulna, ämnesrader överallt med ROTF(L)!

eller

Sunda och informativa ämnesrader med InternationalTeokraterna!

Rösta på oss, för upphovsrättens skulle, för forumets skull, men först och främst för vår skull!

Vi har rätt, ni har fel!

M.

Troberg

Sinister eater
Re: Där ser ni!

Troberg skrev:

"snopp

Och försöker han rationalisera det hela genom en massa lögner!
En gång för att bemöta kritiken.

Jag tycker inte att du ska kasta sten i glashus, det är du som har signaturen "Inseminera, lavemang, övergrepp"! :gremshocked:

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lavemangsfobikerna) tar bestämt avstånd från sådant!

Troberg

Sinister eater
Re: Nu får det vara nog!

Sunda och informativa ämnesrader med InternationalTeokraterna!
Vi är i alla fall ärliga. Om InternationalTeokraterna får som de vill så kommer man iofs att ha olika omslag, men allt kommer att innehålla samma smörja!

Vi i ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lagbrytarna), lovar er att ni ska få varierad smörja, om vi så måste bryta lagen för att ge er den smörja ni själv vill ha!

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
ROTF(L) slår barn och pensionärer

Det är alltså Tant Agdas fot du har? Den som hon har som ersättning för den hon förlorade i Ådalen 1974, när hon kämpade för din och min frihet att spela rollspel utan förtryck!

Den som hon är tvungen att ha för att överhuvudtaget kunna ta sig till spelbordet! Den som Herr Nils skulle reparera!

Den har du stulit, och använder som sjukt nöjesobjekt och som grund för ett fruktlöst utpressningsförsök!

Det är sjukt, troberg. Mycket sjukt!

Rösta istället på InternationalTeokraterna!

Vi har rätt, troberg har fel!

M.

Magnus Seter

Ansvarig utgivare
Staff member
Vi har en ny slogan!

Härmed presenterar InternationalTeokraterna sin nya slogan:

"Vi har rätt, troberg har fel!"

Tack för att ni vill läsa detta inlägg.

M.