Moralförfall! Norrlänningar: ska det vara så?!
Jag blir nästan rädd.
När natursköna bilder på norrlänningens bakgård och dryck som du som minderårig inte ens får köpa är dina vapen i din valkampanj undrar jag hur det är ställt med moralen inom PMAFD egentligen. Från NNKps sida jobbar vi för skolan och den allmänna sektorn, vi jobbar för folket och framtiden. Yassilus vill bjussa på öl som nån måste köpa ut åt honom. Är det sådana ledare ni vill ha...? Nej inte jag heller. Vi i NNKp vill se politiker med ansvarskänsla och engagemang. Politiker med omdömme.
Vi i NNKp är på förnuftets sida. Alltid.
Han vill dessutom vanställa karlar till att bli risifruttivåp och tror att vi riktiga män är intresserad av vad som helst bara det har bröst. Det misstaget gjorde ledaren för PUS(s) också. Och det tilltaget kommer inte ge honom en endaste röst! Det som kommer ge honom röster är sakfrågorna. Dessa verkar ni totalt sakna. Jag ser bara tomma löften om förändringar. Ja, förändringar. Inte förbättringar.
Vi i NNKp är på förbättringens sida. Alltid.
Jag vädjar till hela Norrland - alla män och kvinnor ända från Sundsvall i söder till Kalix och Torneå i norr: ge oss er röst! Om vi förenar oss och arbetar tillsammans finns det inget som kan stoppa oss! Att bräcka 4% spärren kan inte vara några bekymmer bara vi står tillsammans, som bröder och systrar - spelare och spelledare!
Vi är på Er sida! Alltid!
/DeBracy, Lillhövding
Fakta om Norrlands Nation Konventspiraterna (NNKp)
Storhövding: Balderk
Lillhövding: DeBracy
Politik: Mer plats åt Norrland på kartan över rollspelssverige!
Natur: Hård och rättvis
20d-frågan: Mot!