Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

Troberg

Sinister eater
Re: Lugn...

Det lär behövas kunniga tolkar och missionärer också. Folk som inte skyggar för att använda lite nödvändigt våld. Jag tror att det hade passat dig.
ROTF(L), Revolutionära Off Topic Fronten (Lynniga), skyggar för nödvändigt våld. Vi föredrar onödigt våld.

Binnikemaskar kan bli över fyra meter långa, men rekommenderas inte som husdjur.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: På tal om hemska sanningar.

Skulle inte förvåna mig, det är sådana degenererade typer Internationalteokraternas ledarskikt består av. En röst på BRP-partiet är en röst mot folk som den där!

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Protest!

En Skåneminister borde lämpligen vara någon som bor i Skåne och inte någon landsflyktig. Jag kan dessutom kommunicera med såväl smålänningar som västgötar.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Vanlig enkel matematik

Antal norrläningar hos flummpartiet: 1
Antal norrlänningar hso BRP-partiet: 5
Antal godispåsar hos flummpartiet: 1
Antal godispåsar hos BRP-partiet: 2

Vad ni väljare ska fråga er är vad som är bäst, en eller två godispåsar?

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Borde man inte räkna godispåse/norrlänning? [ANT]

Det syns inte på bilden, men faktum är att påsen på Flummpartiets affisch är en tom godispåse-atrapp.

Sodivra

Champion
Vafan

Ja, men alla tittar ju på MIG på den bilden. Okej, utom Elin då. Och fotografen.
Och det där är MIN godispåse! (Iallafall den ena)

Troberg

Sinister eater
Re: Protest!

En Skåneminister borde lämpligen vara någon som bor i Skåne och inte någon landsflyktig.
Jag betraktar min vistelse i dalarna som U-hjälp.

Johan K

Gammal & dryg
Skåneminister ? Jatack !!

Fast i så fall önskar jag anhålla om att en Skåne- och en Stockholmsminister tillsätts också.

Låter ju som en sund idé ju ! Speciellt det fär om en skåneminster !!
Mitt parti är villig att ta den posten & sedan ordna till nyval till nästa riksdag... :gremcool:

Johan K

Gammal & dryg
Urgh...

Urgh !!
Dett påfund som kallas Digimon & Teletubbies...
Vad fyller det för funktion egentligen ?? Har aldrig förstått mig på detta påfund..
Tydligen görs allt för att suga ut pengar ! Istellet för att investera i detta så kan man ju skaffa några trevliga, riktiga spel....

/ Johan K, partiledaren som förnekar affischer.

Svarte Faraonen

Sumer is icumen in
Re: Vafan

Ja, du höll ju på och tala, så vi lyssnade. Vi är väl väluppfostrade (utom Elin och Björn)? Men vad tänkte folk om ditt tal?

Sodivra

Champion
Slutsprut! (Edit)

Allt du kan göra kan jag göra bättre.

Edit: La upp en bättre bild som funkar bättre mot Yassilus'

<div align="right">

DeBracy

Eventuellt helt fantastisk
Moralförfall! Norrlänningar: ska det vara så?!

Jag blir nästan rädd.

När natursköna bilder på norrlänningens bakgård och dryck som du som minderårig inte ens får köpa är dina vapen i din valkampanj undrar jag hur det är ställt med moralen inom PMAFD egentligen. Från NNKps sida jobbar vi för skolan och den allmänna sektorn, vi jobbar för folket och framtiden. Yassilus vill bjussa på öl som nån måste köpa ut åt honom. Är det sådana ledare ni vill ha...? Nej inte jag heller. Vi i NNKp vill se politiker med ansvarskänsla och engagemang. Politiker med omdömme.

Vi i NNKp är på förnuftets sida. Alltid.

Han vill dessutom vanställa karlar till att bli risifruttivåp och tror att vi riktiga män är intresserad av vad som helst bara det har bröst. Det misstaget gjorde ledaren för PUS(s) också. Och det tilltaget kommer inte ge honom en endaste röst! Det som kommer ge honom röster är sakfrågorna. Dessa verkar ni totalt sakna. Jag ser bara tomma löften om förändringar. Ja, förändringar. Inte förbättringar.

Vi i NNKp är på förbättringens sida. Alltid.

Jag vädjar till hela Norrland - alla män och kvinnor ända från Sundsvall i söder till Kalix och Torneå i norr: ge oss er röst! Om vi förenar oss och arbetar tillsammans finns det inget som kan stoppa oss! Att bräcka 4% spärren kan inte vara några bekymmer bara vi står tillsammans, som bröder och systrar - spelare och spelledare!

Vi är på Er sida! Alltid!

/DeBracy, Lillhövding

Fakta om Norrlands Nation Konventspiraterna (NNKp)

Storhövding: Balderk
Lillhövding: DeBracy
Politik: Mer plats åt Norrland på kartan över rollspelssverige!
Natur: Hård och rättvis
20d-frågan: Mot!

Sodivra

Champion
Röstfunktion:

Japp, röstningen öppnar.. Men kampanjen är långt ifrån över, så vänta gärna på fler affischer och argument innan ni röstar.

Sodivra

Champion
Viktig samhällsinformation:

Tekniskt fel (host) gjorde att alla röster före 17.15 har förlorats. Nej, det är inte valfusk, det är bara att rösta igen.. :gremwink:

Ackerfors

Alas, your rapids!
Försköning, broder... Försköning!

Både du och jag vill ha ett bättre Norrland. Nej, inte ett bättre. Ett skönare Norrland! Men våra och våra väljares bilder skiljer sig lite åt. Därför låter jag väljarna bestämma hur Norrland ska förskönas. Är det med hjälp av rusdrycker? Då ska de som tycker det få rusdrycker! Är det med fler nationalparker? Då ska de som tycker det få fler nationalparker!

Jag står på väljarnas sida, inte på partiernas sida. Mitt parti jobbar för väljarna!

Rösta För Väljarna!
Rösta på PMAFD!

Balderk

Swashbuckler
Re: Jamen jösses

Sympatier partigränserna emellan är en sak, konkurrens om väljarna en helt annan.
Ja, det har du visserligen rätt i. Men vi måste visa en enad front emot sydlänningarna. Visst norrlandsväljarna kan vi kampanja om men först så måste vi se till att ett norrlandparti får makten (Naturligvis NNKp, våra vallöften är bättre för samhället och Vi står på samhällets sida. Alltid.) Men Jag ger DIG gärna posterna som Norrlandsminister eller Konventsminister när jag är spelledarminister och DeBracy är Rollspelsminister och vice Spelledarminister. Eller vilken annan ministerpost du vill ha.

/Balderk, Storhövding