Re: Skrämselpropaganda!
Jaha! Nu ska det börjas fiskas röster från KVINNORNA också. Det finns visst inget bottenmärke i denna valkampanjen.
Men att påstå att Eliman skulle vara över mig i pyramiden är.. befängt. Det är trots allt jag som drar i alla trådar i riket. Fogge Ormtunga i all äro, men bilden på Junkie-Yassilus skulle jag använt för att smutskasta dig istället! Jag som planerat ett 'samarbete' och du beter dig på detta sätt. Heder visste jag att du saknade, men överlevnadsinstinkt? Jag talade med min underordnad tidigare idag, och han hade följande kommentar:
Puny humans! Morbo will devour your souls! And vote for Morbo's good friend, Fogge! Hahahahaha!
Som ni ser har jag alltså de galaktiska stormakterna på min sida, så förr eller senare kommer ni att indoktrineras i pyramiden. Det är bara en fråga om tid. En tid som ni kan förkorta drastiskt genom att kontakta närmaste rekryteringskontor snarast, där ni blir tilldelade två kamrater, en överordnad och tre underordnade. Ett schysst rollspelsgäng, med andra ord. Så varför tveka? Framtiden är idag.
// FPFBR