Nekromanti Rollspelsriksdagen 2003 [tramsely]

walium

Ganska töntig, faktiskt
En fråga till

Menar du att alla som röstar på er belönas med grönt självlysande snor och röda ögon?

walium

Ganska töntig, faktiskt
Alltså!

"frack och grönt självlysande snor och röda ögon.. najs... "

Men en fästtapir duger minsann inte! Fy bubblan!

Morgoth

Swashbuckler
Aaaah, ni är SÅ mina ärkefiender... [ANT]

Jävla norrlänningar. This means war.

Jag menar, eh, det är inget fel på norrlänningar, inte tills valet är över iallafall.

Ackerfors

Alas, your rapids!
Re: Jag säger bara ha!

För det första!

Att inte utnyttja de få möjligheterna att fiska röster jag har, vore dumdristigt.

För det andra!

Jag bjuder ju på Keso...

Foggmock

Myrmidon
På tal om hemska sanningar.

Och förresten - jag borde lägga upp bilderna på denna servern och slöa ner den så att folk donerar mer pengar till mi- jag menar Gardener som jag kan hacka ut ur hans payp- jag menar att servern blir ännu snabbare när vi uppnått världsdominans och valet är över.

Cybot

Mest spelbar
För det tredje...

...så tar du, till skillnad från Monsterpartiet, och försöker med billig smutskastning utan backning där vi andra kör med mer stylig smutskastning MED backning. Ner med Yassilius och lata överklassmonster. Upp med hårt arbetande vardagsmonster! Länge leve Boogeymän, proletärvampyrer, saker-med-tänder och illvättar!

Balderk

Swashbuckler
Krieg

Du Morgoth. Jag känner väl till vad du tycker om Norrlänningar. Så kom inte här och försök sno våra röster genom att säga att du inte tycker det är nått fel med oss, jag vet allt din sanna natur. Det är på grund av sånna som dig VI vill flytta makten (konventen) från södern till norrland. För det är bara här i Norrland du finner äkta män och kvinnor, sådana som är ärliga och står för sina åsikter. Och framför allt, det är här i Norrland som vi vet hur äkta rollspel ska spelas. Vi är på Norrlänningens sida. Alltid.

Vi i NNKp tänker inte ge vika. Det här betyder krig.

/Balderk, Storhövding i NNKp

Johan K

Gammal & dryg
Klart !!

Klart att vi i mitt parti vill införmera om ypperligheten i Mutant, speciellt de äldre utgåvorna !!
Klart att biblioteken ska ha pengar & sådant för att fixa böcker, men framförallt rollspel !! Så att vi kan visa storheten i t. ex DoD & mutant !

walium

Ganska töntig, faktiskt
Tsk, tsk

"Det är på grund av sånna som dig VI vill flytta makten (konventen) från södern till norrland. För det är bara här i Norrland du finner äkta män och kvinnor, sådana som är ärliga och står för sina åsikter. Och framför allt, det är här i Norrland som vi vet hur äkta rollspel ska spelas. Vi är på Norrlänningens sida. Alltid."

Hoho, min gosse, jag tror bestämmt att du har bastat för mycket. Eller så är det allt det där omoraliska jojkande som ni ägnar er åt. Jag tänker inte tåla dylika angrepp på den skånska manligheten här på mitt forum! Här ska ingen makt förflyttas någonstans! De fem inavlade personer som faktiskt bor i Norrland kan inte anförtros viktigare saker än att bränna sprit, om ens det. Så vässa ni era skidstavar bara, det är ändå ingen som bryr sig. :gremwink:

Balderk

Swashbuckler
NNKp-Ditt parti!

• stort rollspelsutbud på ALLA sveriges bibliotek (Vi kommer kalla detta Umeåmodellen)

Ackerfors

Alas, your rapids!
Upphetsa sig inte...

Min tunga är oerhört vacker för att vara tunga. Men frågan är om vi kan lita på Dig, Lord Renisis?