Go explore but not with me. I work alone, understand? Alone.Hmm, wanna team up Leon?
Ta min hand, Aramis! Låt mig leda dig ner i de omfamnande djupen och visa dig märkligheter du aldrig kunnat anna.Hmm, wanna team up Leon?
Ah, det är så du ser på att av misstag göra gott för andra. Inga problem eftersom d’Usher, Mogette och Leon har precis samma typ av imaginära skulder till mig. Du får en lapp här där jag skrivit ”ett stycke påhittad fantasiskuld från Leon” som du kan kräva in vid behov, så har jag ändå en kvar där och vi är kvitt.Åhh... Jag blev inte mörk präst för att altruistiskt hjälpa andra ifrån galenskap! Det är ju makten, pengarna och den sexiga kultledarstatusen som lockar.
Jag ser det som att doctor du Heron är skyldig mig en tjänst!
Om du vill att jag ska jobba för att du ska komma helskinnad därifrån är priset alltså inte längre påhittade fantasiskulder, utan 1500 dirham.Sen vill jag även annonsera om att jag ämnar bege mig ned i labyrinten inom någon dag, om någon erfaren sabelsvingare vill slå följe så kan vi säkert komma överens om något avtal