Nekromanti Speltråd Zombies i Bergsfors

Recca

Femme Fatale
- Fan alltså, det här skulle man vetat när du var 16.
Nicola:

Normalt sett hade jag nog vänt mig om och gått därifrån men nu funkar det ju inte riktigt. Jag rodnar men känner mig mest bara kränkt av kommentaren. Han är bara det där jävla svinet som inte brydde sig det minsta om Saga när hustrun dött. "Jag trodde du skulle varit död vid det här laget." Säger jag kyligt.

Cassius

Hero
Jimmy märker hur hon sluter sig. "Du är så jävla dum i huvudet jimmy" tänker han.

- Oj, tog du illa upp? Det var menat snällt. Alltså typ, det var ett skämt. Förlåt.

Han vänder sig om till Lunde.

- Åker du dit hänger jag med. Inte fan ska du göra de där själv, snäckan.

Iskaral

Swordsman
Mikael/Lollo

Jag hälsar på Muhammed och Lina också. "Lollo! Du måste vara Lina. Hört mycket om dig!" Lundes kommentar om jackan får mig att rycka till, men jag säger ingenting. Hon är fin Lunde och det var riktigt trevligt när vi träffades förra gången fram till själva intervjun och hon ser så vilsen ut, men, men vill hon hänga med Jimmy så...

Jag tittar på Nicky igen. Superfit!

Jag blir helt chockad när det visar sig att Nicky och Jimmy känner varandra. Nicky visar ingen värme mot aset direkt, men ändå. När Jimmy kommer fram och hälsar kan jag inte låta bli att säga till Nicky: "Känner du den där?"

Cassius

Hero
Jimmy stannar upp när han är påväg till Lunde. Där står den där osnutna brun-utan-sol bögen och kaxar.

- Den där? Stäng födoluckan din jävla tjernobyl-unge. Försöker du styra bråk eller?

Iskaral

Swordsman
Mikael/Lollo
Cassius said:
- Den där? Stäng födoluckan din jävla tjernobyl-unge. Försöker du styra bråk eller?
"Kysser du din dotter med den där munnen?" *flinar nöjt*

Cassius

Hero
Dotter, dotter, dotter. Det är de enda ordet som går igenom Jimmy huvud. Han snackar om Saga. Han använder Saga för att såra mig. Den där jävla broylern. Jävla hora. Förbannade jävla hora.

Det första slaget träffar Iskaral under vänster öra, han går i backen. Han sätter sin känga på hans bröst. Han börjar ta ner geväret från axlen.

[Jag tror det är lugnt för Iskaral att jag sänkte honom utan SL]

Iskaral

Swordsman
Mikael/Lollo

Va? Har brandlarmet gått? Vi måste ut! Varför gör det så ont?

Jag känner en tyngd på bröstet och ser Jimmy ovanför mig. Han, han..Faan!

Jag fumlar i jackfickan efter min pistol, med höger hand samtidigt som jag griper tag i Jimmys fot med min vänstra. Jag sliter i den för att få honom ur balans.

Cissi

Up to no good.
Cassius said:
Dotter, dotter, dotter. Det är de enda ordet som går igenom Jimmy huvud. Han snackar om Saga. Han använder Saga för att såra mig. Den där jävla broylern. Jävla hora. Förbannade jävla hora.

Det första slaget träffar Iskaral under vänster öra, han går i backen. Han sätter sin känga på hans bröst. Han börjar ta ner geväret från axlen.

[Jag tror det är lugnt för Iskaral att jag sänkte honom utan SL]
Det svartnar för mina ögon och jag är tillbaka på motorstadion bland blod, svett, killar och bilar. Jag kliver emellan och knuffar undan Jimmy med all kraft jag kan uppbåda samtidigt som motorsågen faller i golvet en handsbredd från Lollos huvud.
"JIMMY!" Skriker jag och fattar tag med båda händerna om studsaren så den vilar mot min mage.
"SLUTA! Det är inte värt det. Gå! Bara gå!"

Jag står över Lollo och ser Jimmy djupt i ögonen.
"Du måste ta Jesper till läkarna! De måste lösa det här! För Saga! Ta honom och gå!"

Recca

Femme Fatale
Nicola:

"Va gör du!?" När jag ser geväret på väg att sänkas så stelnar jag till för en sekund. Han har ju mord i blicken. Sen rycker Lunde vapnet mot sig och jag försöker få Lollo på fötter så gott det går... Han verkar groggy. Jag positionerar mig så att Jimmy inte kommer åt Lollo under tiden.

Cissi

Up to no good.
Iskaral said:
Mikael/Lollo

Va? Har brandlarmet gått? Vi måste ut! Varför gör det så ont?

Jag känner en tyngd på bröstet och ser Jimmy ovanför mig. Han, han..Faan!

Jag fumlar i jackfickan efter min pistol, med höger hand samtidigt som jag griper tag i Jimmys fot med min vänstra. Jag sliter i den för att få honom ur balans.
Jag känner hur någon tar tag i min fot och faller handlöst ner över Lollo. Jag flämtar till och försöker rulla undan men Nicky kommer och drar upp Lollo från golvet. Jag tittar på Jimmy och ligger kvar med vapnet mot mig. De där ögonen kan döda.
"Jimmy, gå härifrån."

Cassius

Hero
Jimmy är en sekund bort från att spraya väggarna med Lundes äggstockar. Men han hinner stanna till. Tyst går han bort till Jesper och säger:

- Din tjej säger att vi ska till läkaren. Pallar du det?

Sen vänder han sig om till Lollo innan de går,

- Nästan gång vi träffas är du död, fattar du det din äckliga hora.

Recca

Femme Fatale
[Är plötsligt bara en statist som inte får agera... Tur och ordning, tur och ordning. Snälla.]

Cissi

Up to no good.
Recca said:
[Är plötsligt bara en statist som inte får agera... ]
[har ändrat, så det passar din insats med. Ledsen. :gremsmile: ]

Jag ligger kvar på golvet och låter huvudet sjunka ned på klinkerplattorna och sluter ögonen. Jag hyperventilerar och hjärtat rusar. Fan ta alla killar!

Iskaral

Swordsman
Mikael/Lollo

Jag kom för snabbt på fötter och halvt sätter mig ner, halvt faller till marken. Jag hör Jimmys "löfte" från någonstans långt borta. Larmet i mitt vänstra öra nästan dränker ljudet. Jag rör mina käkar och det tar riktigt ont.

Recca

Femme Fatale
Nicola:

Jag hjälper Lollo att hålla balansen och stirrar med riktigt mord i blicken mot Jimmy. "Jävla idiot. Du borde fan sitta inne på livstid, jävla galning."

Recca

Femme Fatale
Nicola:

Jag möter Jimmys blick. Tänker inte vika mig för det jävla rövhålet. I handen kramar jag batongen hårt.

Cassius

Hero
Han går fram till henne och stannar en meter ifrån henne. Den privata zonen är nära på att brytas.

- Vad fan menar du med det? Vad fan vet du om mig? Har jag gjort något mot dig?

Cissi

Up to no good.
Cassius said:
Jimmy stannar till och vänder sig om och börjar gå mot Nicco.
Men för det var då självaste faan och hans moster och alla småjävlar! Jag hör Nicky häva svordomar över Jimmy och tar mig upp på fötter. Alldeles för hastigt. Allt blod rasar ned i benen och jag faller, handlöst, mot det vita kakelgolvet och motorsågen som ligger där.
"Jimmy..." flämtar jag och sedan är allt bara svärta, blod och vassa sågtänder mot min tinning.

Recca

Femme Fatale
Nicola:

Jag skulle göra slarvsylta av dig i en fajt, jävla fyllgubbe, tänker jag men Lina går in bredvid mig, har sitt svärd redo, så jag behöver inte. Stärkt av hennes närvaro tar jag ett par steg fram så att jag och Jimmy nästan nuddar varandra. Jag säger med ganska låg röst. "Känner Saga ens igen dig? ...Jag har träffat henne flera gånger, så himla fin flicka. Artade sig fint när du satt inne."