Mikael/Lollo
Knallen från revolvern ringer i mina öron och jag tittar ner på den röda pölen under mannen. Ljungeld och floder av blod som sagt, men ingen gud. Ingen gud i Bergsfors denna dag. Vi får klara oss själva. Jag är äcklad över synen av den nästan huvudlöse forskaren, men tycker inte att jag har gjort fel som sköt honom.
Till Jesper säger jag: Skjut henne om hon gör något!" Jag ger honom revolvern och går fram till dörren till norra labbet och kastar en snabb blick in i det med Mp5:an redo.
Knallen från revolvern ringer i mina öron och jag tittar ner på den röda pölen under mannen. Ljungeld och floder av blod som sagt, men ingen gud. Ingen gud i Bergsfors denna dag. Vi får klara oss själva. Jag är äcklad över synen av den nästan huvudlöse forskaren, men tycker inte att jag har gjort fel som sköt honom.
Jag låter henne slå några slag, sedan knuffar jag bort henne. "Jag sköt honom med hans eget vapen. Det borde säga dig någonting. Och om hela din familj är som honom hoppas jag att du säger sanningen, men jag litar inte på dig så jag tänker se efter själv. Om du ursäktar".Anchorman said:Du har dödat min familj, du har dödat min familj...Efter hon sagt det tre fyra gånger vänder hon sig mot Lollo och börjar slå med båda sina händer mot Lollos bröstkorg. Slagen är bestämde men inte särskilt kraftfulla och gör ingen egentlig skada på Lollo.
Till Jesper säger jag: Skjut henne om hon gör något!" Jag ger honom revolvern och går fram till dörren till norra labbet och kastar en snabb blick in i det med Mp5:an redo.