Cassius said:Jimmy noterar hur stressad Lunde beter sig och lägger en hand på hennes axel och säger lugnt.
- Ta det lugnt bruden. Den där glappfittan kommer inte vara några problem.
Cissi said:Cassius said:Jimmy noterar hur stressad Lunde beter sig och lägger en hand på hennes axel och säger lugnt.
- Ta det lugnt bruden. Den där glappfittan kommer inte vara några problem.
Jag rycker faktikt till lite när Jimmy lägger handen på min axel men ger honom en uppskattande blick och ler lite. Mumlar:
"Shysst, Jimmy..."
Jag noterar roat att Rutger också har gett sig in i spelet. *fnyser roat* Han kan få trösta henne efteråt.Mårten said:Rutger
Rutger ger Lunde en lugnande och stöttande blick som bara lärare kan ge. Hon verkar inte gilla Lollo av någon anledning så han ger Lollo en "håll-dig-i-skinnet" blick, men den är ganska snabb och han tittar mest mot Lundes håll.
Mårten said:Rutger
Rutger suckar lite när frågan ställs. Dock verkar det lugnt nu när de är tillbaka i trapphuset och craftern täcker hallen där nere.
"Vi hittade en polisbil och fick kontakt med polishuset. Visade sig att de hade fångat en av de som är ansvariga för hela skiten. Senare visade det sig att en i vår grupp kände henne och fick kontakt och därför är vi här nu. Hon skulle hit så vi gick hit för att få svar, och det fick vi."
"Vi fick kontakt med dem som satt där uppe, de är på 17e våningen, men de är för upptagna med sin forskning så ingen får störa dem. Man kan ju bara hoppas att de forskar i ett botemedel."
Rutger blir lite vassare i talet och det merks att han inte har så mucket till övers för dem som sitter där uppe och forskar men han skrattar till lite.
"Ironiskt nog verkar det som de blev anfallna, det var så vi tappade kontakten med dem i alla fall."