Re: Ny röst
Han said:
Skrivet av: Björn den gode
Om jag har förstått dig rätt nu så gick alltså taktiken på att försöka få fram vilka som var aktivast?
Kan du citera där jag skriver det? Av de två argumenten till varför jag gjorde såhär var ett av dem det jag citerar nedan och ett var ditt argument om att maffia gärna hakar på andras planer.
Han said:
Visst, det är alltid bra att sia någon aktiv och här har du tre stycken aktiva, nämligen Bearnie, Björn och Måns.
Efter det så pratar du om det här med att cleara sig själv, och eftersom jag inte tyckte det var helt klart vad du menade så försökte jag ställa en förtydligande fråga.
Kan du ta det lite lugnare med ditt mästrande, exempelvis sluta kalla folk för "puckade"?
Då är det väl min tur att be om citat, jag hoppas nämligen verkligen att jag inte kallat någon för puckad. Jag blev verkligen rädd när du skrev att jag gjort det men när jag kollar tillbaka så det närmaste jag kommer är att jag vid ett tillfället pratar om ett puckat inlägg och vid ett tillfälle en puckad taktik.
Men allvarligt talat så gjorde det här inlägget ganska ont. Det är verkligen inte min mening att trycka ner någon eller försöka framstå som så mycket bättre än någon annan. Tvärtom så är anledningen till att jag skriver rätt så sällan ändå på forumet jämfört med hur mycket jag hänger här är därför att jag tycker de flesta skriver så mycket bättre och intressantare saker än vad jag skulle kunna göra.
Jag tycker det är rätt tråkigt med konflikter i verkliga livet (till skillnad från i spel)(vilket jag vet knappast har märkts i varulvsspelen men för mig är det liksom en helt annan sak) och jag tycker absolut inte att det är värt att göra mig ovän med någon på grund av ett spel.
Nu är det här inlägget antagligen en överreaktion som kanske beror på att klockan är på småtimmarna , men framförallt kommentaren efter namnet gör att jag börjar fundera på vad det är jag håller på med.
Jag tänker nu göra så att jag imorgon låter bli att posta några inlägg alls och istället ta mig en funderare på om jag borde fortsätta. För om det är så att spelet faktiskt blir tråkigare för flera andra deltagare av att jag är med så är det jag som är en pajsare om jag fortsätter.
Hur det nu blir så lämnar jag besked sent imorgon kväll.