Re: 7
Jag skulle gärna se en motivation till varför du helst ser Cassius som ordförande. just nu ser jag "beefen med !paxen" och att han vill ha ut Recca som dom enda anledningarna till varför du vill ha honom som ordförande. Har jag fel?
FÖ, är det bara jag som stör mig på att det heter "varuvlspel"?
Jag tycker att det var hälsosamt spam, och jag tycker också att jag har skapat tillräckligt många innehåll för att få vara värd spaminlägg.Vimes said:7. Var inte så jävla rädda för att skriva hörrni. Vi har sjuhundra inlägg på oss. I den här rundan. Skriv på, men se till att ni tillför något. Det är värdo om ni säger samma sak i på olika sätt i tre inlägg (Paxen), ägnar ett helt inlägg åt att ställa en fråga ni redan ställt (Recca) eller skriver grejer som inte är relevanta för den pågående diskussionen (Basenanji). Men skriv! Spekulera, tyck, tänk högt.
8. SJSLarsson började ovan snacka om ordföranderollen igen. Jag tycker som sagt inte den är så viktig ännu. MEN det är bra om det finns en diskussion om vem man kommer utse till ordförande, för annars kan ulvarna lätt koordinera det så att en av dem blir ordförande. Jag skulle, om jag skulle rösta nu, ge Cassius min röst för ordförandeskap.
Jag skulle gärna se en motivation till varför du helst ser Cassius som ordförande. just nu ser jag "beefen med !paxen" och att han vill ha ut Recca som dom enda anledningarna till varför du vill ha honom som ordförande. Har jag fel?
FÖ, är det bara jag som stör mig på att det heter "varuvlspel"?