Vimes
Sillkung
Re: Deadline är nådd
Spider:
Vilka misstänker du? Vad tror du om Tyr? Det misstänktes ju att en av er var ulv, tror du Tyr var ulv? Vad innebär det att han mördades? Vad tror du om DTF? Några som helst idéer på hur vi vinner spelet?
Något åt det hållet kanske? Jag vetefasen, jag har inte Spider bland mina misstänkta.
Skärp er nu.
*tittar i Stora Varulvsspelsboken, beginner's edition*LJSLarsson said:*tittar på Basses spreadsheet*Spider Jerusalem said:Jag måste fråga... vad i helvete vill du att jag outar?
Jag har gått ut med hela min roll redan.
Just det ja, det stämmer. Men jag bara sammanförde folks drevlistor i egenskap av ordförande. Det lättaste är väl att du bara erkänner att du är varulv rakt upp och ner. ;-)
Vi har Anth, Brynolf och Lukaash vi väntar på. Fast Spider är starkt misstänkt. Har folk förslag vad vi kan få ut mot honom?
Spider:
Vilka misstänker du? Vad tror du om Tyr? Det misstänktes ju att en av er var ulv, tror du Tyr var ulv? Vad innebär det att han mördades? Vad tror du om DTF? Några som helst idéer på hur vi vinner spelet?
Något åt det hållet kanske? Jag vetefasen, jag har inte Spider bland mina misstänkta.
Skärp er nu.