Möller said:
Okej. Jag håller med om analysen - det finns en vigilante i Shredders Rogues.
Men, vad med det?
Ska vi jaga tredjefraktionare? Kan vi lista ut vem det är?
Det är klart vi kan.
Jag tror jag är nått på spåren och har blivit lite mer inställd på det iom hur Anth har spelat under morgonen.
Min teori är ju som följer att vigilanten, eller åtminstonde någon hjälte, finns i Shredders rogue. Detta utifrån att jag tolkar !Paxens rykte som att mördaren finns där och inte bland oss alla.
Mitt rykte var att det finns spelare som inte har förmågor och det tolkar jag som en hint om att detta kan användas till att snäva in området ännu mer.
Arvidos pingade på flera av er i går och idag har Anth nästan spammat tråden och underblåst Basses, KKs och !Paxens cirkelresonemang och ingen av dem har ens velat kommentera vad jag funderar på. Då känner jag att jag är något på spåren.
När jag lägger ihop allt det här så får jag fram att Anth ingår i fraktionen, (begränsar sökfältet) Anth har ingen förmåga (begränsar sökfältet), Arvidos(Anth) pingade för flera igår och idag har Anth lagt så mycket energi på att inte kommentera det jag säger att jag blir alldeles knäsvag och rödögd.
Kanske skulle en vettig spelare som inte fått någon respons på det här kliva tillbaka och tänka: Dum idé.
Men jag upplever det som ett försök att tiga ihjäl mig och då tror jag att jag är något på spåren och blir obstinat och driver ännu mer.
Så rödast för mig just nu är Anth.
Så, Anth. Kan du säga till mig att jag har fel så riktar jag blicken mot Brynolf igen men just nu är allt du gör oroväckande.