Väx upp och skaffa lite tålamod Neogames har skött sig bättre än vad Targetgames eller Lancelotgames någon sin gjorde..
Att sen Neogames har varit sena ofta är inte så farlig specielt inte när de har orsak DE VILL SÄLJA KVALITE..
Och jag tycker det är bättre om man får kvalite framför kvantitet..
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Det låter som det här med försena moduler från Neogames är något nytt påfund, vilket det verkligen inte är...
Dessutom, ungen har ni vetat om i nio månader (nåja).<p><hr></blockquote><p>Tja men tanke på att det inte alltid märks de första veckorna så i teorin kanske man först får reda på att modern är gravid i början på 2 månaden..
Sen om ungen beslutar att besöka våran värd i förtid så kan det där kan det bli för tidigt född har själv en kusin som var så nyfiken att hon föddes tre månader i förtid..
sist av allt så ungar gör en stor förändrig Neogames har antagligen försökt ge ut modulerna i tid under hennes gravititet men inte hunnit på grund av olika saker som exempel dålig kvalite som gjort att saker måste skrivas om frilansare som bråkat eller avsvurit sig det de höll på med,,
dåliga postförbinndelser bortapade mail osv..
SÅ varför klaga så mycket att ett spädbarn skriker och klagar är naturligt men vi är väl ändå mer hårdhudad än dom är ELLER ?
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Att distributören gått i konkurs är olyckligt givetvis, men enligt mig är det ingen ursäkt, då får man skaffa en ny distributör.<p><hr></blockquote><p>De hade problem när deras distributör gick i KK och det tog tid att hitta en ny men som du Glacius tycker kanske de bara skulle springa ut greppa första bästa distributör som de hittar skita i om evenuela Priser skulle ha ökat eller andra problem..
OM man söker efter en distributör så vill man ha en som kan hålla det man SJÄLV lovar man vill inte att kunderna ska behöva betala onödigt mycket eller att distributören ska vara sen NÄR de gör sitt jobb.
<blockquote><font size=1>I svar till:</font><hr><p>Jag vill inte klaga på Neogames, ni gör bra spel och bra moduler som jag gladeligen köper, men samtidigt måste ni inse att ni har problem när det gäller att ge ut moduler i tid, och det måste ni göra nånting åt!<p><hr></blockquote><p>Så klaga inte kom med ideer om HUR de ska få ut modulen i tid !
NÄ väx upp är allt jag säger..
Istället för att omoget klaga vill jag nu förklara grattis till kotten som ligger jollrar glatt..../images/icons/cool.gif
<A HREF="
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm" target="_new">
http://www.geocities.com/hatten_jc/Hatten.htm</A>