Tillbaka på min ordinära arbetsplats.
Jag kan läsa mig till att min aktivitet redan nu ifrågasätts ungefär lika mycket som mitt drivande ifrågasätts. Jag är drivande och paranoid, det är mitt signum och min spelstil.
Som jag ser det är det för det första rätt svårt att vara drivande i och med att aktiviteten är väldigt dålig. Alla spelare är inte med i matchen ännu och för att kunna vara drivande måste man ju ha något att gå på. Aktivitet och det som skrivs i tråden är ju A och O i ett varulvsspel.
!Paxen, du lägger en röst på mig på grund av att Vicotnik tycker att jag i tidigare spel varit mer drivande. Motiveringen är ju as kass tycker jag. Skaffa dig en egen uppfattning.
Förklaringen till mitt dåliga pressande har du ovan.
Lu-kaazh hakar på med en röst av samma anledning och drevet mot mig är ett faktum.
Jag har i nuläget 5 röster på mig av 7 möjliga så jag kommer öppna upp mitt penisfodral och visa vad som döljer sig där bakom.
Default outningen gällande utrustning tycker jag är bra. Jag kan inte se hur min utrustning kan hjälpa varulvarna på något vis så här kommer den:
Jag är iklädd en
hatt av högre modell. Troligen en cylinderhatt. Dom är rätt fresh tycker jag.
Er press får mig också att villa lämna ut min ras:
IMM
Alltså, jag är en Icke Muterad Människa som undgått att muteras iklädd en hög hatt. Jag väljer att outa min ras för att jag är helt säker på att det är just via ras outningar vi kommer att kunna ringa in en Växtulv.
Vic said:
Anledningen till att jag väljer att gå ut med mitt namn om än inte allt är att jag tror att ras har större betydelse än namn och det blir lättare för grönsakerna att hitta eventuella powerroller bland ras än bland namn.
Jag kan inte förstå varför Vicotnik endast går ut med sitt halva namn, eller en del av sitt namn? Rune hjälper då rakt av mig inte ett skit så din outning är kass. Jag kan ju ha väldigt fel här och Rune kanske hjälper någon annan bybo att "fria" Vicotnik från misstankar, men jag är inte det minsta hjälpt och vill gärna ha en förklaring på varför du väljer att gå ut med en scarf och Rune? Jo jag vet att du tror att Ras har större betydelse än namn för att sätta powerrollerna i fara, men din outning är så safe den luktar ulv lång väg.
Vicotnik´s rastillhörighet är ju bra mycket mer givande och hjälpande för byns bästa. Är Vicotnik en ulv som ges möjligheten att outa sin Ras sent har han all tid i världen att skapa sig en trovärdig lögn. Hade Vicotnik outat ras först av alla så är jag rätt säker på att det hade hjälpt byn mer än det vi nu har lyckats skrapa ihop.