Konrad Konvalj said:Sånt som händer, eller..
Hur som, varför valde du att outa namnet och inte rasen exempelvis? Motivera gärna så vi får nått grepp om dig.
No Fucking Matter.Trasapa said:Endast en antydan eller vill du säga något?
Trasapa said:Varför jag outade mitt namn? Tjao det kändes som att det kunde tillföra lite diskutionen med tanke på växtreferenser som även paxen verkar ha i sitt. Nog tycker jag att namn kan ge nog för tillfället. Vet inte om min ras hade gett mer, om jag nu inte varit nån sorts psiop eller liknande och då hade en sådan outning varit dum.
Vicotnik said:Instämmer och jag vill även veta när du hade tänkt att släppa ditt namn, dvs vilken tid.xyas said:!Paxen said:Mitt namn är Moldemus Qvistnos
Fin-fint. Berätta nu gärna varför du ville hålla på det till imorgon.
Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
[1] Robot: Vicotnik
[3] IMM: K.K, Brynolf, xyas
[2] Mutant: Recca (djur), Lu-kaazh (människa)
Jag och Trasapa har inte avslöjat ras.
!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
Vicotnik said:Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
Trasapa said:!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
På vilket sätt ser det ut att bli jämt?
Och eftersom du redan vet din egen ras så bör du ju kunna utgå därifrån. Vad säger det dig då Paxen?
!Paxen said:Vicotnik said:Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
För att jag vill det. För att det finns en chans att det blir en förskjutning i uppdelningen. För att om trasapa och jag har samma ras så kommer frågor ställas, och om vi har helt olika raser så kommer folk tro att jag ljuger.
Konrad Konvalj said:Jag har gissat mig till i vilket fack du skall in !Paxen. Trasapa har jag en liten hunch om vad han kan ha för ras, men inte mer än så.
Jag skulle villa se !Paxens först eftersom mina misstankar är starkare mot honom.
Röst: !Paxen
!Paxen said:Vad säger du om att jag och Trasapa avslöjar ras samtidigt, t.ex. 16:30?