Endast en antydan eller vill du säga något?Konrad Konvalj said:Sånt som händer, eller..
Hur som, varför valde du att outa namnet och inte rasen exempelvis? Motivera gärna så vi får nått grepp om dig.
No Fucking Matter.Trasapa said:Endast en antydan eller vill du säga något?
Mest för att få fram lite text ur dig. Nu har du en motivering varför du gjorde ditt val och jag känner mig rätt tillfreds med det tillsvidare.Trasapa said:Varför jag outade mitt namn? Tjao det kändes som att det kunde tillföra lite diskutionen med tanke på växtreferenser som även paxen verkar ha i sitt. Nog tycker jag att namn kan ge nog för tillfället. Vet inte om min ras hade gett mer, om jag nu inte varit nån sorts psiop eller liknande och då hade en sådan outning varit dum.
Snabbt svar, tidigast 15:00. Helst hade jag inte viljat avslöja det överhuvudtaget, men så är det iaf.Vicotnik said:Instämmer och jag vill även veta när du hade tänkt att släppa ditt namn, dvs vilken tid.xyas said:Fin-fint. Berätta nu gärna varför du ville hålla på det till imorgon.!Paxen said:Mitt namn är Moldemus Qvistnos
Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
[1] Robot: Vicotnik
[3] IMM: K.K, Brynolf, xyas
[2] Mutant: Recca (djur), Lu-kaazh (människa)
Jag och Trasapa har inte avslöjat ras.
På vilket sätt ser det ut att bli jämt?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
För att jag vill det. För att det finns en chans att det blir en förskjutning i uppdelningen. För att om trasapa och jag har samma ras så kommer frågor ställas, och om vi har helt olika raser så kommer folk tro att jag ljuger.Vicotnik said:Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
Som jag sa, det ser ut att bli jämnt mellan raserna, men det beror på vad din ras är. Jag vet, som sagt, vad min ras är, men jag har ingen aning om vad din är.Trasapa said:På vilket sätt ser det ut att bli jämt?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
Och eftersom du redan vet din egen ras så bör du ju kunna utgå därifrån. Vad säger det dig då Paxen?
följdfråga: Om både jag och Trasapa kommer överens om att avslöja ras, låt oss säga, 16:30, är det mer okej?!Paxen said:För att jag vill det. För att det finns en chans att det blir en förskjutning i uppdelningen. För att om trasapa och jag har samma ras så kommer frågor ställas, och om vi har helt olika raser så kommer folk tro att jag ljuger.Vicotnik said:Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?!Paxen said:Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?
Vad säger du om att jag och Trasapa avslöjar ras samtidigt, t.ex. 16:30?Konrad Konvalj said:Jag har gissat mig till i vilket fack du skall in !Paxen. Trasapa har jag en liten hunch om vad han kan ha för ras, men inte mer än så.
Jag skulle villa se !Paxens först eftersom mina misstankar är starkare mot honom.
Röst: !Paxen
Jag säger att du outar först, men lyckas ni på något vis köra en simultan outning 16.30 så funkar väl det lika bra.!Paxen said:Vad säger du om att jag och Trasapa avslöjar ras samtidigt, t.ex. 16:30?