Nekromanti Uppdrag Mos Varulv - Runda 1

Trasapa

Swordsman
Konrad Konvalj said:
Sånt som händer, eller..

Hur som, varför valde du att outa namnet och inte rasen exempelvis? Motivera gärna så vi får nått grepp om dig.
Endast en antydan eller vill du säga något?

Varför jag outade mitt namn? Tjao det kändes som att det kunde tillföra lite diskutionen med tanke på växtreferenser som även paxen verkar ha i sitt. Nog tycker jag att namn kan ge nog för tillfället. Vet inte om min ras hade gett mer, om jag nu inte varit nån sorts psiop eller liknande och då hade en sådan outning varit dum.

Brynolf

Dum fan
One and one is two, two is me and you
Two plus one is three, three is family
I believed in you and your love was true
Finally complete, three is family
Four is a drev!

Brynolf

Dum fan
Nu går jag ut och är black metal i skogen. Kommer spana lite på mobilen men inte skriva så mycket på en timme eller så.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Mitt fullständinga namn är min modelbetäckning som är RQ-78, men jag kallas för Rune av mina vänner och bekanta, eftersom det är lättare att utala. Och med det sagt så kan jag lika gärna säga min ras, vilken är Robot.

Min anledning till att inte vilja gå ut med mitt hela namn är för att det direkt skulle avslöja min ras. Jag hoppas det är förklaring nog.

Xyas

Swashbuckler
Röst: ingen

Mycket info nu att sortera. Det är bra, men också något man riskerar att drunkna lite i.

Vicotnik

Den onde
Staff member
Jag kommer låta min röst ligga kvar på dig Trasapa för jag vill se mer tankar och funderingar från din sida, du må ha gått ut med info men du är ändå näst sist ut med det och kan göra det utan större press på dig.

Röst: Trasapa

ps ska du rösta på mig så stava mitt namn rätt.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Trasapa said:
Endast en antydan eller vill du säga något?
No Fucking Matter.

Trasapa said:
Varför jag outade mitt namn? Tjao det kändes som att det kunde tillföra lite diskutionen med tanke på växtreferenser som även paxen verkar ha i sitt. Nog tycker jag att namn kan ge nog för tillfället. Vet inte om min ras hade gett mer, om jag nu inte varit nån sorts psiop eller liknande och då hade en sådan outning varit dum.
Mest för att få fram lite text ur dig. Nu har du en motivering varför du gjorde ditt val och jag känner mig rätt tillfreds med det tillsvidare.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Outningar

Vicotnik: Rune med en scarf. Fullständigt namn RQ-78 men kallas Rune. Ras: Robot

Kånkelman: Icke Muterad Människa med en hatt

Recca: Muterat Djur med en machete

Lu-kaazh: Muterad Människa bärandes på gamla konservburkar.

!Paxen: Moldemus Qvistnos med ett grävdon

Brynolf: Icke Muterad Människa vid namn Ärstgen Jernslag med en sextant och en revolver

Trasapa: Montlas Grenston bärandes på en forntida lavalampa.

xyas: Icke Muterad Människa med en flott villa där han förvarar sin stolthet; en samling av förhistoriska föremål.

Rasfördelning:

[1] Robot: Vicotnik
[3] IMM: K.K, Brynolf, xyas
[2] Mutant: Recca (djur), Lu-kaazh (människa)
[2] Ospecificerat: !Paxen, Trasapa

!Paxen

Swashbuckler
Vicotnik said:
xyas said:
!Paxen said:
Mitt namn är Moldemus Qvistnos
Fin-fint. Berätta nu gärna varför du ville hålla på det till imorgon.
Instämmer och jag vill även veta när du hade tänkt att släppa ditt namn, dvs vilken tid.
Snabbt svar, tidigast 15:00. Helst hade jag inte viljat avslöja det överhuvudtaget, men så är det iaf.

!Paxen

Swashbuckler
Re: Outningar

Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?

Jag och Trasapa har inte avslöjat ras.

Vicotnik

Den onde
Staff member

!Paxen said:
Så fort Trasapa har avslöjat sin ras så skulle jag kunna avslöja min ras. Som det är nu så ser det ut att bli ganska jämnt mellan raserna. Vad tycker ni andra om det?

Varför vill du avslöja din ras efter trasapa?

Trasapa

Swordsman

!Paxen said:

På vilket sätt ser det ut att bli jämt?
Och eftersom du redan vet din egen ras så bör du ju kunna utgå därifrån. Vad säger det dig då Paxen?

!Paxen

Swashbuckler

Vicotnik said:
!Paxen said:

För att jag vill det. För att det finns en chans att det blir en förskjutning i uppdelningen. För att om trasapa och jag har samma ras så kommer frågor ställas, och om vi har helt olika raser så kommer folk tro att jag ljuger.

!Paxen

Swashbuckler

Trasapa said:
!Paxen said:

På vilket sätt ser det ut att bli jämt?
Och eftersom du redan vet din egen ras så bör du ju kunna utgå därifrån. Vad säger det dig då Paxen?
Som jag sa, det ser ut att bli jämnt mellan raserna, men det beror på vad din ras är. Jag vet, som sagt, vad min ras är, men jag har ingen aning om vad din är.

!Paxen

Swashbuckler

!Paxen said:
Vicotnik said:
!Paxen said:

För att jag vill det. För att det finns en chans att det blir en förskjutning i uppdelningen. För att om trasapa och jag har samma ras så kommer frågor ställas, och om vi har helt olika raser så kommer folk tro att jag ljuger.
följdfråga: Om både jag och Trasapa kommer överens om att avslöja ras, låt oss säga, 16:30, är det mer okej?

Konrad Konvalj

Myrmidon

Jag har gissat mig till i vilket fack du skall in !Paxen. Trasapa har jag en liten hunch om vad han kan ha för ras, men inte mer än så.

Jag skulle villa se !Paxens först eftersom mina misstankar är starkare mot honom.

Röst: !Paxen

!Paxen

Swashbuckler

Konrad Konvalj said:
Jag har gissat mig till i vilket fack du skall in !Paxen. Trasapa har jag en liten hunch om vad han kan ha för ras, men inte mer än så.

Jag skulle villa se !Paxens först eftersom mina misstankar är starkare mot honom.

Röst: !Paxen
Vad säger du om att jag och Trasapa avslöjar ras samtidigt, t.ex. 16:30?

Konrad Konvalj

Myrmidon

!Paxen said:
Vad säger du om att jag och Trasapa avslöjar ras samtidigt, t.ex. 16:30?
Jag säger att du outar först, men lyckas ni på något vis köra en simultan outning 16.30 så funkar väl det lika bra.

Jag tror att !Paxen har svårast att ljuga sig till en ras i det här skedet så jag är mest intresserad av att se den på pränt.