Kan du förklara varför du ville vänta till sist? Att outa sist är knappast ett bybo-tecken.!Paxen said:Trasapa avslöjade sin ras innan mig.
Min ras: Muterat djur
För det första, jag ville att Trasapa skulle avslöja först, men sen föreslog jag att vi skulle försöka avslöja samtidigt. Hade inte blivit vattentätt, men lite svårare att ljuga i det fallet, för båda oss.Brynolf said:Kan du förklara varför du ville vänta till sist? Att outa sist är knappast ett bybo-tecken.!Paxen said:Trasapa avslöjade sin ras innan mig.
Min ras: Muterat djur
Och du sa väl tidigare att rasfördelningen verkar bli jämn. Hur får du det till det när vi bara har en robot (högst två med Trasapa)?
Din ras passar ju onekligen ihop med ditt namn och din utrustning. Även Trasapas ras känns vettig med tanke på hans tidigare uttalanden. Så jag tror ingen av er ljuger om det. Däremot har du, Paxen, betett dig rätt besynnerligt i största allmänhet.!Paxen said:Vad tycker folk om min och Trasapas raser? Vart ska vi leta någonstans efter varulvar? Vilka är det som fortfarande är osäkra val?
Varför Lukas (Luu-Kaazh om man ska vara petig)Brynolf said:Din ras passar ju onekligen ihop med ditt namn och din utrustning. Även Trasapas ras känns vettig med tanke på hans tidigare uttalanden. Så jag tror ingen av er ljuger om det. Däremot har du, Paxen, betett dig rätt besynnerligt i största allmänhet.
Jag tycker Lukas och Paxen är de skummaste just nu.
Med den info du gett oss, kan jag inte se någon som helst logik i det du säger. Jag tycker du ska ge oss ditt namn.Lu-kaazh said:Bara att jag inte kommer kommentera det djupare
kopplingen jag "tror" mig ha upptäckt skulle vara farlig i varulvarnas händer.
så jag kniper käft.
Det tycker jag att jag varit tydlig med, men jag kan väl ta det igen. Han sade sig ha en tydlig koppling mellan ras och förmåga, men hans ras "muterad människa" säger egentligen ingenting.!Paxen said:Varför Lukas (Luu-Kaazh om man ska vara petig)
Jo, du var tydlig med det tidigare, men jag ville ha en förklaring nu.Brynolf said:Det tycker jag att jag varit tydlig med, men jag kan väl ta det igen. Han sade sig ha en tydlig koppling mellan ras och förmåga, men hans ras "muterad människa" säger egentligen ingenting.!Paxen said:Varför Lukas (Luu-Kaazh om man ska vara petig)
Vad tycker du själv !Paxen.!Paxen said:Vad tycker folk om min och Trasapas raser? Vart ska vi leta någonstans efter varulvar? Vilka är det som fortfarande är osäkra val?
Jorå. Högst troligt.Trasapa said:Ja det är det som är synd. Jag provade en grej men det verkar inte ha fungerat.
Jag tror du vågar lägga fram dina tankar om det här nu efter allt som outats. Vi har jobbat bra under dagen så jag hoppas du blir glad nu.Recca said:Det framgår inte av min roll, men jag har en idé om generellt släkte... Mer har jag ingen lust att säga just nu.
För att förtydliga så är det du som är no 2, efter Lukas. Du har lirat lite skumt, men hos honom har vi en faktisk motsägelse.!Paxen said:varför är Luuk-Kaazh no 2 efter mig?
Om du tycker det är mitt uttalande om ras kontra förmåga som är en motsägelse så vet jag inte hur jag skall bemöta det.Brynolf said:För att förtydliga så är det du som är no 2, efter Lukas. Du har lirat lite skumt, men hos honom har vi en faktisk motsägelse.!Paxen said:varför är Luuk-Kaazh no 2 efter mig?
Precis. Du får väl komma på nåt bra sätt då.Lu-kaazh said:Om du tycker det är mitt uttalande om ras kontra förmåga som är en motsägelse så vet jag inte hur jag skall bemöta det.
Så häftig teori kan det ju inte vara att vi förlorar om du går ut med den, men visst, du ska så klart inte gå ut med att du är siare exempelvis.skulle du vilja att jag skulle avslöja min teori och låta oss bybor förlora på det?