!Paxen said:Trasapa avslöjade sin ras innan mig.
Min ras: Muterat djur
Brynolf said:!Paxen said:Trasapa avslöjade sin ras innan mig.
Min ras: Muterat djur
Kan du förklara varför du ville vänta till sist? Att outa sist är knappast ett bybo-tecken.
Och du sa väl tidigare att rasfördelningen verkar bli jämn. Hur får du det till det när vi bara har en robot (högst två med Trasapa)?
!Paxen said:Vad tycker folk om min och Trasapas raser? Vart ska vi leta någonstans efter varulvar? Vilka är det som fortfarande är osäkra val?
Brynolf said:Din ras passar ju onekligen ihop med ditt namn och din utrustning. Även Trasapas ras känns vettig med tanke på hans tidigare uttalanden. Så jag tror ingen av er ljuger om det. Däremot har du, Paxen, betett dig rätt besynnerligt i största allmänhet.
Jag tycker Lukas och Paxen är de skummaste just nu.
Lu-kaazh said:Bara att jag inte kommer kommentera det djupare
kopplingen jag "tror" mig ha upptäckt skulle vara farlig i varulvarnas händer.
så jag kniper käft.
!Paxen said:Varför Lukas (Luu-Kaazh om man ska vara petig)
Brynolf said:!Paxen said:Varför Lukas (Luu-Kaazh om man ska vara petig)
Det tycker jag att jag varit tydlig med, men jag kan väl ta det igen. Han sade sig ha en tydlig koppling mellan ras och förmåga, men hans ras "muterad människa" säger egentligen ingenting.
!Paxen said:Vad tycker folk om min och Trasapas raser? Vart ska vi leta någonstans efter varulvar? Vilka är det som fortfarande är osäkra val?
Trasapa said:Ja det är det som är synd. Jag provade en grej men det verkar inte ha fungerat.
Recca said:Det framgår inte av min roll, men jag har en idé om generellt släkte... Mer har jag ingen lust att säga just nu.
!Paxen said:varför är Luuk-Kaazh no 2 efter mig?
Brynolf said:!Paxen said:varför är Luuk-Kaazh no 2 efter mig?
För att förtydliga så är det du som är no 2, efter Lukas. Du har lirat lite skumt, men hos honom har vi en faktisk motsägelse.
Lu-kaazh said:Om du tycker det är mitt uttalande om ras kontra förmåga som är en motsägelse så vet jag inte hur jag skall bemöta det.
skulle du vilja att jag skulle avslöja min teori och låta oss bybor förlora på det?