Trasapa said:
Jag är bybo så vi kan ju släppa diskussionen huruvida ulvarna gömmer sig hos bybor eller äventyrare då vi har folk från båda lägren som bedyrar sin oskuld.
Vad snackar du om? Självklart så gömmer sig varulvar/grönsaker bland oss, och troligtvis är det byborna, medans äventyrarna i det fallet skulle vara "rena". Det är vad jag antar iaf, men Vimes kan ju förstås ha varit ful och blandat det ytterliggare.
Troligtvis finns det även någon bland oss som har info om någon uppdelning mellan äventyrare kontra bybor, för att vi på det sättet ska kunna lista ut vilka som bör pressas mest.
Tänk om vi hade börjat på den änden ifrån början, då kanske vi hade haft någon sorts uppsättning just nu.
Efter kl 19:00 så kommer jag troligtvis vara upptagen då det blir årets första raid med DoS (om folk nu inser att det är menat att vara det idag förstås), så jag vill göra röständring fram tills dess åtminstone.
Min röst: Recca och det här lägger jag inte för att hon röstar på mig, men att hon lägger rösten på mig "fast den känns omotiverad". FFS, just nu är jag bästa valet att rösta ut, för att det är jag som har varit mest provokativ, mest dryg och mest fuckin' insane!