Men Konrad, det är ju under de två sista timmarna som du börjar pinga. Lukas däremot pingar lite småsvagt rundan igenom.Konrad Konvalj said:Kika igenom min omgång fram till sista 2 timmarna och ge mig ett ända ping.
Men Konrad, det är ju under de två sista timmarna som du börjar pinga. Lukas däremot pingar lite småsvagt rundan igenom.Konrad Konvalj said:Kika igenom min omgång fram till sista 2 timmarna och ge mig ett ända ping.
Det är nog bara jag som efterfrågat det än så länge. Du har bråttom ut med infon.Konrad Konvalj said:Läste mig till att jag skulle outa allt också
Läs spoiler-biten. Det är ingen som är diskad.Brynolf said:Ehm, vad ska vi tro om Vimes sista inlägg i runda 1 i morse...? Om Konrad och lukas är diskade och inget mer sagts från Vimes är ju ingen av dem vår ulv...
Dock ett väldigt olämpligt skämt enligt mig.Brynolf said:Äh, jag suger! Missade att det bara var skämt.
Jag hade inte så mycket att dölja. Mitt namn har inte hjälpt mig i mina tidigare funderingar, men jag skall sammanställa något gällande namn för att se vad ni andra tror.xyas said:Det är nog bara jag som efterfrågat det än så länge. Du har bråttom ut med infon.Konrad Konvalj said:Läste mig till att jag skulle outa allt också
Absolut.Vicotnik said:Konrad jag skulle vilja höra vem/vilka du tror är ulvar just nu.
Förstärkta organ? En ärlig miss, en ulvamiss eller en Kånkel-association?Konrad Konvalj said:Lu-kaazh:
Ras: Muterat människa
Namn: Sylum Vittmarkén
Utrustning: Gamla konservburkar
Är siare med förstärkta organ
Äventyrare
Vi kan säga så här: jag är en äventyrar-wannabe och har troligen samlat på mig äventyrarutrustning av den anledningen. Att Recca verkligen hade en machete är väl högst tveksamt, för övrigt.!Paxen said:Reccas info kan vi ju inte lita på ett dugg.
Vad tror vi om Brynolf revolver? Han är den enda, förutom Recca, som påstår sig ha vapen.
Kånkel-association, sinnesorgan är det jag pratar om. Enligt Lu-kaazh så har hans sinnen förbättrats (likt Reccas)Brynolf said:Förstärkta organ? En ärlig miss, en ulvamiss eller en Kånkel-association?Konrad Konvalj said:Lu-kaazh:
Ras: Muterat människa
Namn: Sylum Vittmarkén
Utrustning: Gamla konservburkar
Är siare med förstärkta organ
Äventyrare
Men vi kan kika på det Recca outat och jämföra med övriga. Det hon har bluffat eller hittat på kan ligga i linje med hennes Växtulv.Vicotnik said:Vi kan inte lita på något som Recca har sagt.
Vad för signaler?Konrad Konvalj said:Trasapa har gett mig signaler (eller så har han inte gjort det, utan det är min sinnessjuka reptilhjärna som har sett tecken ändå bara).