Konrad Konvalj
Myrmidon
Men så dumma är ju inte ulvarna. Det lär du ju hålla med om Möller.Möller said:Alltså, Vimes spelande tyder ju på att han låter Spiders märklighet passera just för att ulvarna inte igen ska kunna utnyttja det.
Ulvarna lär ju försöka utnyttja varenda lite lucka de kan hitta för att smutskasta och skänka skugga över oss bybor.
Jag är ju rätt säker på att det finns en ulv som utnyttjar min paranoia till sin fördel, och använder sig av mig som en måltavla. Det är jag fullt och helt medveten om och jag tror min spelstil hjälper till att fälla ulvar. När jag får en riktigt sjuk tanke som fanimäj inte kan vara i närheten av sanning så publicerar jag den ändå. Är det nån som hakar på för eller emot på ett utmärkande sätt kan man därifrån försöka sig på att läsa sig till vad som sker och finna en ulv.
Nu har inte min paranoia vaknat till liv riktigt ännu. Det är lite för slött och dålig aktivitet för det. Sen så saknas det en del spelare så det försvårar det hela. Min psyko-analys lär komma efter denna runda, eller precis innan stängning när det hettar till..