Möller
Hubert Hortlax
Skitbra att Sapient är med i spelet! Vilken comeback.
Lite synd dock att han misstänker mig =)
Jag har inte spelat på tipptopp, jag var bättre i Supernaturalgate. Men osynlig? Det håller jag rent om inte med om. Jag har inte tvekat att komma med kritik och teorier, jag har bara inte riktigt kommit med bra kritik och teorier.
Jag resonerade dock inte som Sapient. Jag tänkte att om jag sias så erkänner jag min nackdel, och säger tydligt att siaren är att lita på. När jag sen blir utröstad så har jag då grönat siaren.
Nu, iochmed att Sapient outade sin nackdel så tror jag läget förändras.
Lite synd dock att han misstänker mig =)
Jag har inte spelat på tipptopp, jag var bättre i Supernaturalgate. Men osynlig? Det håller jag rent om inte med om. Jag har inte tvekat att komma med kritik och teorier, jag har bara inte riktigt kommit med bra kritik och teorier.
Minns ni när jag outade att jag hade en nackdel? Jepp, jag pingar också falskt.Sapient said:[Jag v]erkar skum i andras ögon (läs: pingar falskt), men har en förmåga byn behöver.
Jag resonerade dock inte som Sapient. Jag tänkte att om jag sias så erkänner jag min nackdel, och säger tydligt att siaren är att lita på. När jag sen blir utröstad så har jag då grönat siaren.
Nu, iochmed att Sapient outade sin nackdel så tror jag läget förändras.