Om saker jag hatar med rollspelsindustrin:Jag tycker vi kör min standardlösning för fingerade namn: gnujL ennasuS. Stensäkert
Urrghhhh.......Men då skulle ju jag bara lira korprollspel...
Hej! WotC har bara förbjudit bröstvårtor i andras produkter, i sina egna är det fortfarande fullt tillåtet.WotC's propagerande för världar där förökning sker med storken och där kvinnor inte får ha bröstvårtor.
Yas, du behöver glasögon!"Nej, jag menar den ljusbruna pergamentsimitationen med ränder på."
Har vi samma bok/böcker?
Win some, lose some. Man kan inte vara populär överallt. Fast du har ju gjort fel, det är 'T' som ska vara versal, inte 'G'. Det tar ju bort hela humorn i det annars.Om saker jag hatar med rollspelsindustrin:
Det finns en person, låt oss kalla honom för Grebort...
Med tanke på vilket förhållande en del tycks ha till sina spel så vill jag upplysa om att det finns lagar som förbjuder mödrar att ha den sortens förhållande till sina barn. För stor risk för banjospelare helt enkelt.Det finns en likhet mellan en mors förhållande till sina egna barn och en rollspelare till "sina" rollspel.
Fegis. Jag tror att sound of music är den enda gång då jag har känt att jag hållit på nazisterna. Tänk om de kunde smällt upp ett kulsprutenäste på berget när den där påfrestande trevliga familjen dansar förbi: "The hills are alive with the sound of TATATATATATATATATA". Det hade gjort den sevärd.Vi gör en Maria von Trapp: istället för att rabbla upp allting som jag hatar så tänker jag rabbla upp allting som är bra.
I den beskrivningen blir ju Krilles förhållande till neospelen lite märkligt...Det finns en likhet mellan en mors förhållande till sina egna barn och en rollspelare till "sina" rollspel.
Det gör ingenting hur dåliga de är, man älskar dem iallafall - och jag är en DnD-spelare
”Good! Your hate has made you powerful. Now, fulfill your destiny and take your father’s place at my side!”Det finns en (1) konflikt av intresse inom rollspelsvärlden och det är d20 mot de som avskyr d20 och där känner jag mig nog nödgad att ställa mig på d20-motståndarnas sida. Men jag menar, jag lirar d20, jag har övervägt att spelleda d20, jag har till och med filat på flera spelvärldar till d20. Hat? Knappast.
För det första: d20-systemet är förhållandevis lätt att lära sig.Och nej, jag är inte helt seriös, men inte helt oseriös heller - det finns ingen mening med att ha regler om man skiter i dem. Regler är till för att användas, och regler som skits i har förfelat sitt syfte