Hej Sidd! Nja jag tycker min röst ligger ok på dig just nu. Mycket kan förstås hända imorgon.@Brynolf
Läs mina försvarsargument å rösta på nåt vettigare
Nu sova!
Hej Sidd! Nja jag tycker min röst ligger ok på dig just nu. Mycket kan förstås hända imorgon.@Brynolf
Läs mina försvarsargument å rösta på nåt vettigare
Såklart! Står lite kluven bara. Vilka motiv finns det för alla?Rent krasst så innan deadline men ju förr desto bättre. Det anses ulvigt att inte rösta och att inte ta ställning. Ulvar vill nämligen helst slippa ta ställning. Som bybor skapar vi dessutom med våra röster drev som ulvarna behöver ta ställning till. Så bra att rösta så snart som möjligt.
Sen får man säkert skit för hur man röstar ändå men då har man i varje fall gjort något
Nu har jag gått tillbaka och skummat Vimes inlägg för att bilda mig en egen uppfattning (nu har jag hittat inlägglistan per användare ). Jo, visst kan Vimes vara en butter ulv men jag tyckte jag inte hittade mycket av den varan. Var det ”kuken” du reagerade på? Har inte spelat med honom själv så jag vet inte om det var out of character.Stryk det jag skrev om Antrox när jag röstade på Vimes.
Kolla på mina argument om Vimes spel.
Först var denne inte alls så drivande som han verkligen kan vara och senare efter dennes jobb och föräldramöte redigt sur över att vi ville ha mer bybogräv fån Vimes. Då var ju Siaren ute redan och tåget gått för att motclaima.
Kolla själv på Vimes där i den situationen.
Kan vara en butter ulv som grinar till.
Vad tycker du själv?
Typ inga, det är därför det är så roligtSåklart! Står lite kluven bara. Vilka motiv finns det för alla?
Nej det är väl mer generellt att Vines var lack på de som ville ha mer matnyttigt från denne. Det passade in i besvikelsen på hur dagens spel artat sig med grönad Brynolf och missad chans för ulvlaget att göra outningsdraget först.Nu har jag gått tillbaka och skummat Vimes inlägg för att bilda mig en egen uppfattning (nu har jag hittat inlägglistan per användare ). Jo, visst kan Vimes vara en butter ulv men jag tyckte jag inte hittade mycket av den varan. Var det ”kuken” du reagerade på? Har inte spelat med honom själv så jag vet inte om det var out of character.
Får dock en naggande känsla i maggropen likt den när man spelar Dippy med duktiga spelare som man verkligen vill lita på men innerst inne vet att de blåser en när du lägger upp det så här fint åt mig. Kan du gröna dig för mig på nåt tydligt sätt så att man törs gå på spåret här?
Sen är det väl Brynolf som bestämmer i slutändan ändå eller?
Ja det är förstås svårt. Tyvärr är det en bra ulvstrategi att ligga lågt. Därför är det också ett hyggligt skäl att rösta ut folk.Hur får man färg på folk som inte säger nåt
Ulvarna vill inte att byborna ska se att de samarbetar.Godmorgon! Ska nu gå å simma och sedan jobba.
Är det inte så här, superförenklat: tre ulvar kommer enas om en att rösta på. Elva bybor kommer enas om en. Därför är det inte konstigt om man som obeslutsam bybo följer drevet och inte har mer egna argument än att enas med resten av byn. (Obs, mycket förenklat. Ulvar kommer finta. Bybor kommer inte alla tro samma osv, osv).
Ska försöka ha bättre argument för röstning. Ikväll, ev under dagen men tidsproblem.
Ja kasst i den bemärkelsen att det inte finns så mycket där då dessa inte postat nåt matnyttigt och lågflyger som Fjodde.Jaha, mitt drev mot Octagonal och hans vänner är nog helt enkelt kasst. Just nu tycker jag att spelet är svårläst. Fakta är att Brynolf claimat siare och att ingen kommit med motclaim.
Hm, kan @Impetigo ha en poäng i att den rutinerade ulven är @BiobunkerVII ?
Fjodde och Big mama.Ulvarna vill inte att byborna ska se att de samarbetar.
Därav vill de ”distansera” sig från varandra: sprida sina röster på olika spelare, ta olika parti i åsikter och till och med kan låssasgräla.
Vidare så måste de ”smöra” låssas hålla med en grönad spelare: vilket leder till att jag tror i alla fall 1 av de som röstar som @Brynolf just nu är RÖD!
obs! Röstverktyget visar error nu: vilka 2 spelare är det som hängt på Brynolf?
Du får posta bilder härÄr på jobbet (får man posta bilder här), så en snabbskumning gjord.
Det känns som resonemenaget har etablerat som en typ av sanning att det är två nybörjare som ulvar och en erfaren? Hinner inte gå igenom posterna nu, men vem drev den tesen och vilka har förstärkt den?
Det är rimligt, förutsatt att du är grön förstås. Det är väldigt tacksamt som ulv att glida med i drev som bybor startat mot andra bybor.Vidare så måste de ”smöra” låssas hålla med en grönad spelare: vilket leder till att jag tror i alla fall 1 av de som röstar som @Brynolf just nu är RÖD!