Alltså gamla forumet var mycket lättare att spela varulvspel på,
dels har forumet svalt ett inlägg jag just skrev och dels så kan man ju inte på något bra sätt spara specifika inlägg i separata flikar så att man kommer ihåg att man skall kommentera dem.
Hur som helst.
Jag Känner som några andra också varit inne på att jag tror det är för byns bästa tt rösningen inte ligger i sista minuten, dels för att om vi skall ha en etablerad röstningsordning så kan vi inte garantera att folk kommer lyckas vara inloggade, vid rätt tidpunkt vilket gör att den kan ta lång tid.
Men framförallt så vill jag att den som kommer röstas ut har tid att se det och hinner släppa alla tankar och information hen sitter på.
Det verkar som ganska många vill att jag skall rösta tidigt, och så om inte det blir en riktigt högljud nejkör eller om det faktiskt lyckas etableras en riktigt röstningsordning så kommer jag lägga min röst vid 18.30 tiden för att få fart på hela proceduren.
Jag vill hlest se att de som inte är så jätteaktiva röstar först och sedan dem som jag inte tycker har ett lika tydligt ställningstagande så att vi får se ett tyldigt ställningstagande ifrån dem så min röstningsordningsförslag är
Hellzone- inte kommit med så mycket egna tankar, och hållit en ganska låg profil
RasmusL- bortrest,full och frånvarande
Xyas- verkar mest vela och skriva hur han inte misstänker någon riktigt mycket
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif].113[/FONT] -velar, verkar ha tron att de flesta sser KK som grön, och även om några utryckt det så tycker jag det är en konstig känsla att få.
Lukas- Hell jag skulle nog vara högre på min lista om jag inte själv viste att jag var grön
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Basenanji- Bra analyser och skriver mycket bra, grön skulle jag tro [/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Empiricus- Jag kanske minns fel men jag minns Empiricus som mycket smartare än han vissat i spelet hittils [/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Cassius- jag får inget grepp om cassius, verkar lev ai nuet och inte ha så mycket tankar verkan framåt eller bakåt. Vill gärna ha ha honom här bak där han och den sista spelaren kanske har det avgörjande rösterna [/FONT]
[FONT=Helvetica, Arial, Verdana, sans-serif]Vimes- det är tydligt vad han skulle rösta på om han röstade först, men om det kommer till det så skulle det bli spännande vad han röstar på om det står mellan två andra. [/FONT]