Sådär då är jag väl med i leken igen, för att svara på Rasmus fråga om första grejen som står så är det väl rent konceptuellt namn som står där, vem jag är alltså.
Och på tal om det, jag frågade tidigare men fick inte riktigt något svar, hur skulle det kunna så att säga "outa" mig i ett sådant här spel om jag t.ex. sa att jag heter Calle Josefson? Alltså specifikt namnet? Jag kan förstå att vissa yrken/roller skulle kunna göra en mer eller mindre utsatt, typ det är lätt att skylla på slaktaren eller nåt sånt (som i den där videon någon postade om Hur det kan se ut eller nåt sånt här på forumet). Men ett namn? Det spelar kanske ingen roll, att det är av ren princip bara, men kan nån säga det då så jag hänger med
Eller kortfattat, jag ser ingen skillnad på att kalla RasmusL för RasmusL i spelet och att kalla honom något annat? Eller har jag missat något? Om inte annat får nån fasen förklara det efter spelet
Och ja, även om jag känner att det lutar mot KonradKonvalj just nu så ser jag väl också helst en förklaring före, det kanske var det mest logiska och smartaste draget någonsin. Men jag röstar på Onsdag.