Vimes;n92206 said:
Fast nu bajsar du lite på byn, KK. Du gör en jävligt skum och uppenbart suboptimal grej, vägrar förklara hur du tänker och vägrar spela med i ett outningsrace. I synnerhet med tanke på att vi antagligen kommer ha svårt att dreva som vi kan göra i spel med andra röstningsupplägg så har jag svårt att se hur det hjälper byn att du agerar bromskloss såhär.
Fast nu är det ju bara måndag kväll här och vi har en hel del tid på oss.
Det finns 3? Som vill hänga mig för att jag sumpröstat på Vimes. Är det så? RasmusL-Basse-Vimes.
Outningsracet är jag ju med i rätt hårt med tanke på att jag har smulat ut hela min roll och gjort det i stort innan RasmusL började dra i den tråden. Jag kan inte krypa ur och omformulera mina smulningar om jag nu sagt att det redan är gjort. Jag vill ju visa mina smulor när det är dags att släppa på bönorna.
Lixom, om jag är ulv med en alibiroll så vet jag ju det. Eller så tror jag att jag har en alibiroll eller så har jag ingen alibiroll alls utan börjar smula ut saker ändå för att ha nått att falla tillbaka på, men det är väldigt svårt som ulv att först veta vad som skall smulas och på vilket sätt så här tidigt i spel när det inte finns något att falla tillbaka på från outningar eller andra uppenbara smulningar. Det är väldigt high-risk att börja smula om man inte har nått att smula som ulv och det är väldigt high-risk att smula sin alibiroll utan att veta om det håller som ulv. Det brukar sluta illa, jag har testat förr.
R1 är R1. Det är troligen ett flufftungt spel och vi behöver ha skit att jobba med i R2 efter vi har fått lite svar och saker och ting bekräftade på ett eller annat vis. Nu finns inget så jag känner inte för att börja tokouta alldeles redan.
Jag kan absolut tänka mig att outa nått litet och det först av alla om det är vad pöbeln vill, men då vill jag ju se att övriga bybor ger mig något tillbaka så att vi kan försöka pinga ut de udda ulvarna om det nu är möjligt via outning av olika fragment.