Konrad Konvalj;n92190 said:Att bränna starkaste PM-kortet på mig är ju ovärt
Jag har x-antal kategorier och har smulat dem alla från start. Det finns nått att falla tillbaka på i ett senare skede, men att jag skall avslöja hur många eller vilka jag snackar om är ju bara dumt om det nu skulle vara så att ulvarna inte har en alibiroll.
Jag ingår i besättninghen, det säger just ingenting. Ungefär lika mycket som att skriva att jag tror nyckeln till seger är att handla på ICA Kvantum istället för Cöpprativa.
Skall jag behöva nominera dig för att du skall besvara min fråga?Basse said:Alltså KK, jag är inte så värst imponerad av dina argument hittills. Min nominering blir därför på dig:
Lägg din röst på K.K då, vad väntar du på?RasmusL;n92248 said:Sitter på Rhodos och är både full och glad. Har skummat det som skrivits hitintills men detta hoppar ut på mig så djäfla starkt:
Jävligt vekt. Du vet också att PM-gate är svagt i alla lägen och ÄNDÅ passar du på att semi-gröna dig via det, trots din sjuka röstningsblunder? Det här är skitsaker, det är inte det vi kommer att vinna spelet på.
KK är en ulv och ulvarna har inte fått se exempel-PM. Punkt.
Konrad Konvalj;n92249 said:Skall jag behöva nominera dig för att du skall besvara min fråga?
Så du menar att jag skall sluta spela? Eller att jag har förbrukat min kvot av frågor riktade mot andra spelare än Vimes för att jag lagt min röst på Vimes? Är tanken att din nominering på mig skall ligga kvar till slutet är det ju lika bra att falla in i ledet och göra som mig och hugga fast rösten i sten. Tjopp, tjopp bara.Lukas;n92255 said:Fast din nominiring är ju värdelös för du kan ändå inte rösta på folk
Spontan tanke: Rasmus skriver tre exempelfärger för att han hör till den tredje fraktionen. Eller så är det inget.RasmusL;n92159 said:Absolut. Den beskriver vilken sida i spelet jag tillhör, dvs röd/grön/gul/etc.
Det händer att det finns hemliga fraktioner med andra vinstvillkor med. Det är dock inget som vi behöver bry oss så mycket om, det vi ska göra är att identifiera och rösta ut folk som inte jobbar för byn/skeppets bästa, oavsett vilka vinstvillkor de har..113;n92286 said:Brukar det vara mer än två faktioner?