.113
Swashbuckler
Någon som klurat ut varför det heter Valulvar istället för varulvar då? Och hur var det med datormeddelandet? Är det bara jag som vill se filmen om det här?
.113;n92302 said:Nu har väl iaf alla skrivit utom Mundo? Eller?
Empiricus;n92307 said:"Nominering:" är bra, det gillar jag för då är det lättare att samla och strukturera info.
Nominering: KK - För jag har inte ändrat mig ännu här. Jag är inte helt förtjust i att sänka KK ännu dock, det verkar ovärt att ha dragit till sig så mycket uppmärksamhet så tidigt i spel.
Och KK har ju åstadkommit något iallafall med sin tidiga röst och det är att det blivit väldigt mycket diskussion om det hela. Vilket i sig är lite bra, mycket inlägg och snack ger mycket att titta på sedan. Men mitt intryck just nu är ändå att KK kör sitt eget race lite vid sidan av oss andra och inte riktigt bryr sig om att allt fokus ligger på han just nu.
Varför vill du släppa KK för stunden? Vilka potentiella rävgryt tycker du att vi ska dyka ner i?Empi said:Hursom, jag gräver på att hitta bra alternativ eftersom om inte KK lägger korten på bordet om den tidiga rösten frivilligt så går det nog inte att försöka pressa något ur honom, så jag skulle gärna vilja se röstningsordningar (vilka ni helst ser lägger röster först) och nomineringar från de som inte levererat sådana ännu, specifikt röstningsordning från KK samt bägge från RasmusL och Hellzon.
Vad tycker du om att KK vägrar svara på min rätt enkla fråga?Empiricus;n92331 said:Det har du rätt i att det ser konstigt ut. Jag vill helt enkelt inte gärna hänga KK bara på att han kastat ut en röst direkt första rundan, för det är ett sådant obra drag. Men samtidigt så är det ett så bra sätt för honom att handikappa sig själv att om han är ulv så kan den tabben kanske funka som täckmantel för ett mindre vasst spel med mindre press än vanligt? Jag är väldigt kluven helt enkelt.
Nu ser det å andra sidan lite ut som i Hajkartellen när KK körde på sin grej och hamnade i axelryckarläge när han skulle försvara sig för att han inte lagt en röst den första rundan. Nu är det ju det exakt omvända som satt honom i samma sits.
A
KK verkar helt enkelt vara en rätt envis spelare som inte bara gör som andra säger för att de säger det utan hellre sätter sig på tvären. Och jag tycker inte att det är bra, för vi gräver ner oss mycket i honom och om han inte kan vända det eller något annat händer så kommer han dingla oavsett om han är ulv eller bybo. Är han ulv så är det bra, men är han bybo som han var i Hajkartellen så har han lyckats kasta bort sig själv igen.
Du skall ju definitivt inte outa hela din roll, det är ju bara kontraproduktivt just nu. Vi kan alltid hoppas att jag har fel och KK kommer med något matnyttigt.
Det här tror jag är superfarligt och många är inne på samma spår: "{insert name} är en så bra spelare att han inte skulle göra ett sådant fel". Jag köper det inte. KK har gjort en superskum grej och randomröstat bort ett av våra bästa vapen för att vinna den här rundan, han vägrar svara på frågor och är allmänt rörig.Xyas;n92332 said:Jag ar inte sa saker pa att KK ar ett bra alternativ att rosta ut denna rundan. Hans utspel har definitivt blivit fokus for diskussionen, men utover Empis "annu" kanner jag att det ar lite for kaosigt for att hamta jattemycket information fran hur folk har reagerat efter att vi bekraftat KKs status som bybo/ulv.
Sen har jag himla svart att se KKs agerande som nagot ulv-KK skulle gora faktiskt. Det mejkar inte riktigt sense tycker jag.