Nekromanti Varulv 666 Runda 2

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cassius said:
Jag vet inte vems barn det är.

Jag skulle vilja att du outade mer av ditt fluff.

Röst: Konrad
Du har ingen vinning av mitt fluff.

Vems barn var det?

Eller menar du att du fixade ut barnet ur en moder utan att modern var närvarande? Greppar inte det riktigt.

Cassius

Hero
Igen så läser du skitkonstigt. Jag vet rimligtivs vem som skulle föda, det har jag dessutom redan skrivit. Jag vet inte vem som är fadern.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cassius said:
Igen så läser du skitkonstigt. Jag vet rimligtivs vem som skulle föda, det har jag dessutom redan skrivit. Jag vet inte vem som är fadern.
Som sagt. Det räcker inte med den framlidne.

Barnet du pluppade ut, var det ett konstigt barn? Alltså, var det en liten demonpöjk du fixade fram eller finns det inte specat i protokollet? Informationen du har här kan mycket väl hjälpa oss skulle jag tro. Du kanske sitter på någon information gällande den här aborten som vi kan jobba med.

Var inte så motsträvig. Var byboig.

Cassius

Hero
Det står inget om att något ploppade ut så jag antar att det var i ett tidigare skede än så. Så tyvärr kan jag varken bekräfta eller dementera hur vida det var en demonbebis.

Mvh Byns barnmorska.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cassius said:
Jag har ingen aning om du skriver så här för att vara vrång eller dryg mot mig, eller om det är just den infon du har att gå på.

Vi är ju lixom ett team här och vi skall tillsammans knäcka ulvarna så det bästa är att vi kör med öppna kort så länge det gynnar byn.

Ditt Jo signalerar ju lite av det mesta till mig.
1. Det finns inget mer en den framlidne
2. Du vill verkligen inte hjälpa till mer i detta
3. Du tycker jag är en ulv och en sån skall vi ju inte hjälpa
4. Du tycker att det är bättre för byn att inte släppa ut informationen
5. Du har ingen aning om det hela eftersom du är ulv. Att fördjupa sig i en lögn blir inte lätt att ta sig ur.

1-5 i random följd. Hajar du vad jag menar?

Tyr

Hero
Med Cassius outning av häxa så uppstår ett intressant mönster. Om den stämmer.

Vi vet att vi har åtminstone en varulv bland änglarna.
Där har vi en lätt måltavla: Spider som Lucifer.

Vi tror att det kan finnas en demon.
Där har vi en lätt måltavla: En talande get...

Vi tror att det kan finnas en häxa.
Där har vi en lätt måltavla: Cassius som typisk häxa.

Väldigt intressant.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cassius said:
Det står inget om att något ploppade ut så jag antar att det var i ett tidigare skede än så. Så tyvärr kan jag varken bekräfta eller dementera hur vida det var en demonbebis.

Mvh Byns barnmorska.
Okay. Du pruttade i den framlidne lite örter och skit så fostret dog. Bra så. Hon hade ju legat snett någonstans eller befruktats av någon form av ondska. Det gör ju inte dig till en häxa.

Däremot så kan jag lätt köpa att Recca vill måla upp en bild av att den ensamma kvinnan i skogen som en häxa för att göra det lite svettigt för oss bybor att fatta kritiska beslut. Nu har vi lite mer att gå på Cassius och trots att där liter motsträvig så sköter du dig rätt bra tycker jag.

Nu: Din röst på mig är helt obefogad. Placera den på närmaste ulv och ge mig en bra motivering så hakar jag på.

Ond bråd död

Swashbuckler
Tyr said:

Väldigt intressant.
Snarare är !Paxen den riktiga häxan och Cassius den oskyldiga.

Geten påstod sig ju ha förmåga att sniffa reda på demoner. Passar inte så bra på en demon att ha den förmågan.

Cassius

Hero
Konrad Konvalj said:
Cassius said:
Jag har ingen aning om du skriver så här för att vara vrång eller dryg mot mig, eller om det är just den infon du har att gå på.

Vi är ju lixom ett team här och vi skall tillsammans knäcka ulvarna så det bästa är att vi kör med öppna kort så länge det gynnar byn.

5. Du har ingen aning om det hela eftersom du är ulv. Att fördjupa sig i en lögn blir inte lätt att ta sig ur.

Jag blev motsträvig eftersom jag släppte information och du reagerade med att aktivt misstolka den. Så fick jag reda upp detta i tre extra inlägg. Ragnars fru är personen jag har hjälpt till med en abort. Jag har inte ens fått ett namn på denna. Jag tyckte det var uppenbart och jag får intrycket av att du drevar hårt mog mig fast jag svarar på frågorna. Det är tid och energi vi kan rikta mot någon annan, t.ex OBD eller !Paxen.

Hela detta började med att jag svarade på vilket samröre jag har haft med Ragnars familj och det är alltså att hjälpa till med en abort.

Jag ser inte hur min info kan underlätta det här.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Tyr said:

Väldigt intressant.
Bra skrivet och helt sunda tankar må jag säga. Ungefär vad jag vill förmedla till Cassius, men via bakvägar. Det bästa är ju om sådant kommer från källan i första läget så att källan visar att den har lite koll på läget.

Tyr

Hero
Ond bråd död said:
Tyr said:

Väldigt intressant.

Geten påstod sig ju ha förmåga att sniffa reda på demoner. Passar inte så bra på en demon att ha den förmågan.
Det var inte riktigt det jag hade i åtanke. Men jag ska låta andra kommentera innan jag ger min syn på vad detta kan innebära.

Konrad Konvalj

Myrmidon
Cassius said:
Konrad Konvalj said:
Cassius said:

Jag blev motsträvig eftersom jag släppte information och du reagerade med att aktivt misstolka den. Så fick jag reda upp detta i tre extra inlägg. Ragnars fru är personen jag har hjälpt till med en abort. Jag har inte ens fått ett namn på denna. Jag tyckte det var uppenbart och jag får intrycket av att du drevar hårt mog mig fast jag svarar på frågorna. Det är tid och energi vi kan rikta mot någon annan, t.ex OBD eller !Paxen.

Hela detta började med att jag svarade på vilket samröre jag har haft med Ragnars familj och det är alltså att hjälpa till med en abort.

Jag ser inte hur min info kan underlätta det här.
Alltså, jag bygger mig en uppfattning om vad du pysslar med. Trycker på lite knappar och så vidare. Det är inget konstigt med det.

Det är ju alltid bättre att skriva Ragnars fru direkt och inte hålla på att jazza runt något så som du gjort. Det är bara onödigt oss bybor emellan.

Jag har inte behov att rikta någon energi mot !Paxen för han vet jag ju vart jag har. Finns det inga säkra kort i slutändan så är 50/50-Paxen ett rätt bra alternativ för hängning. Samma upplägg som i runda 1. !Paxen var ett bra alternativ, men byn lyckades plocka upp lite tills på Unfair och det vart ännu bättre. Hade vi hängt !Paxen då hade vi säkerligen fått lite svar, men nu vart det ännu bättre.

Sen har vi din berg mot OBD. Jobba mer på den om du vill att jag skall börja misstänka honom hårdare. Just nu tycker du att han skall hängas för att han inte röstade på Unfair eller hur det nu var?

Konrad Konvalj

Myrmidon
Tyr said:
Ond bråd död said:
Tyr said:

Väldigt intressant.

Det var inte riktigt det jag hade i åtanke. Men jag ska låta andra kommentera innan jag ger min syn på vad detta kan innebära.
Okay. Då skall jag sätta mig in i det hela utan att blanda in Cassius. Jag antog att det hela var en del av våra göromål. Skall bli intressant att se dina teorier Tyrsan.