Vilka ska det läggas press på
Det ligger mycket press på mig just nu, och det verkar som att det inte snackas så mycket om vem som ska pressas utan att jag ska röstas ut. Då jag helst vill är att se oss vinna så vill jag säga vilka jag tycker ska pressas och varför.
-Mishima-spåret: Detta spår är jag fundersam på. I nuläget finns det 3 misstänkta. Det är jag, Krank och Xyas. Risken här är att ni först röstar ut mig, för att sen gå vidare till Krank. Om Krank är varulv vet jag inte, men om det skulle visa sig att Krank inte är det så kommer Krank att få en röst. Detta vill jag inte ska hända. Därför föreslår jag att vi lägger press på Krank och Xyas denna runda för att få veta mer om dom. Om det är så att ni fortfarande tycker att jag är skummast så får det bli så, men då föreslår jag en sak: När det visar sig att jag var bybo, rösta inte ut första bästa i Mishima. Om ni inte är tillrcäkligt säkra på vem att rösta på, strunta i det och ta någon annan.
-Vicotnik: och anledningen är detta.
Vicotnik said:
Så då har jag fått mina svar och nu har Jag, Kondrad Konvalj och Korpa gått med på att skänka 500:- om det visar sig att man är en kättare.
Att båda antar ett vad där endast en kättare har något att förlora så anser jag både Kondrad Konvalj och Korpa friade från anklagelser om att vara kättare. Detta eftersom jag vet att ingen i Bauhuas är kättare. Jag har även varit inne på det i ett av mina tidigare inlägg.
Jag vet inte om någon tycker att det här är någonting som bara borde ignoreras. Att Vic säger att det friar folk för att ingen har sagt nej, OCH att Vic även vet det att Bauhaus är helt fria från kättare?
Detta är dom som jag tycker att vi ska lägga press på nu.
Jag lägger
Min röst: Krank för jag vill veta vad krank har mer för info och vad han hade för idé om väktaren.