Trasapan har passerat förbi väldigt obemärkt. Jag har ju lite koll bland inloggade användare, och jag har sett skymten av honom vid ett flertal tillfällen. Mja. Det säger ju inte ett skit, men det sparkar igång min paranoia (eller så vill jag att det sparkar igång min paranoia?). Och som lax på såsen så är han uppkopplad jämt och ständigt vilket förklarar det hela. Men det finns ju hårdare sätt att bevaka en spelare än att bara stirra på namnen som står under användarna, och det har ju jag givet gjort. Där ser man ju vad inloggade gör, och då har han rört sig i forumet rent internet-fysiskt och det klarar ju inte en stationär dator av utan hjälp.
Jag har nu lusläst Trasapan med mina fulglasögon. Dom som sätter en ulv-stämpel i pannan på folk. Varför gör jag så? Jo, jag har inte haft nått riktigt grepp om Trasapan, och det stör mig ju lite. Har man inget grepp om någon måste den ha passerat på nått smygigt sätt.
* Trasapan kör hårt på att han är nybörjare. (var nybörjare i LoL, och nojigare än mig. Var med och petade i en massa saker, och det har inte hänt nu så nubörjar andan har kanske förbättrats)
* Trasapans spelstil är paranoid, och påhoppande. (Något vi inte sett något av än, och som bybo i LoL var han väldigt paranoid, och nojan syntes klar.)
* Trasapan är avvaktande till en början, och alldeles för blöjmyndig för att starta ett drev eller komma med fungerande planer tidigt i spel. (jo, röstade sist av alla, var väldigt tillbakadragen i början, hjälpte svärmor med flytten)
* Outning är bra, gärna tur lista, och motiverade outningar.
* Trasapan har svårt för drev, och byter ofta röst hit och dit. Misstankarna skiftar konstant. Ska man starta ett drev skall det finnas en tanke bakom det.
(röstflyttarna har jag inte sett så mycket av. Tycks ha varit rätt säker på vart rösten skall vara.)
* Observant nog att upptäcka att det inte finns några förklaringar på hur man vinner spelet.
* Vimes bör ta en valium i arslet.
* Lägger sin första röst på Arvidos MC. Tycker att hans nedläggning av röst är skit, och att han har några luddiga ideér som han skall se om dom stämmer.
* Trycker lite på att Arvidos MC i en pressad stund skulle ha bytt röst för att jämna ut röstantalet mot någon annan med mycke röster.
* Är bekväm med Ducktales, men diggar Rosa. Skulle inte ropa varg om någon använder "fel" fluff.
* Hackar lite på !Paxen för hans sökande efter fluff.
* Kör lite snack med Arvidos MC gällande sin röst på honom.
* Tycker att !Paxen fiskar powerroller, och försöker splittra och sega ner jagandet av ulvarna.
* Arvidos agerande känns veligt och doldis aktigt.
* Arvidos outande av Kalle Anka förbryllar. Våghalsigt om han är ulv.
* Klurar lite över Mukwa´s grönings-spree
* Tycker att jag arbetar kontraproduktivt, och blir lite förvirrad av mitt snack. (ordet kontraproduktivt känns inte Trasapigt)
* Tycker att Kalle Anka outningen ger trovärdighet genom prägling. En ulv borde använda ett lägre klingande namn.
* Röstar på xyas (hade svårt att bestämma sig om det var xyas på tur eller !Paxen).
* Om nu Lu-kaazh är ulv varför har då xyas sparkat så hårt på honom. Är det en bra plan? Han bränner ju sin ulvkompis för resten av liret.
* Inne på att xyas släpper drev, när han flugfiskat klart.
* Ulvarna har troligen info om powerroller så de vet vad de skall leta efter.
* Varningsflagg vid den plötsliga jakten på Mukwas förnamn.
* Tycker att det är konstigt att inte jag reagerat på att att han nämnt att vissa flyger under radarn, däribland han själv, Andersson, och Vimes.
* Mukwas outning av Fnatte är närmast en gröning man kan komma.
* xyas och !Paxen är fortfarande luringar.
* Håller med Möller om att Mukwas uttalande om gröning klingar falskt, men lite onödig i uppmärksamhets synpunkt.
* Röstar !Paxen, och sen godnatt.