Trasapa said:
Klart att jag misstänker dig. Har inte det framgått? (ännu en fråga jag inte får svar på utan tydligen bara är till min nackdel.)
Du har inte besvarat en enda av mina frågor utan enbart vänt det till att jag hugger tillbaka och försöker rikta uppmärksamheten mot dig/ifrån mig.
Du har skrivit fyra svar till mig sedan jag konfronterade dig, och här är de frågor du ställt som jag inte besvarat:
Första svaret:
- Så om jag nu helt enkelt försöker att spela mer lugnt och metodiskt än vad jag gjorde i mitt förra lir så är det ett misstag?
- Får jag fråga, spelar du exakt likadant nu som du gjorde första gången?
Andra svaret:
- Ja jag röstade på dig som tredje person, och?
- Jag försöker fokusera på att hålla reda på många andra istället, det tror jag hjälper byn mer än att slänga bort tid på att dubbelkolla sig själv. Är det något du behöver göra Arvidos?
Tredje svaret:
- Nu verkar du endast greppa efter indicier som inte finns. Försöker du reta upp mig som med Vimes? Är det din spelstil?
- Huh? Jag avslutar med en följdfråga till dig. Riktar jag uppmärksammheten mot dig genom att ställa en fråga tillbaka?
- Är det bara en simpel monolog du är ute efter där jag enbart ska besvara dina frågor men inte få något tillbaka?
Fjärde svaret:
- Klart att jag misstänker dig. Har inte det framgått? (ännu en fråga jag inte får svar på utan tydligen bara är till min nackdel.)
Ska jag besvara dina frågor? Ifall du ville att jag skulle besvara dem så skulle du ju hålla kvar vid dem. Nu hinner du inte ställa en fråga förrän du ställt en ny, byter fokus hela tiden.
För mig är det ett tecken på desperation. Är du rädd för mig för att jag är en ulv, eller för att du är det?