Konrad
Du kanske har sett det redan, men med tanke på att du gjorde ett inlägg där du kommenterade att jag inte hade ställt någon fråga än, kolla igen..
Bättre upp, jag ställer den igen, i detta inlägg!
Du kanske har sett det redan, men med tanke på att du gjorde ett inlägg där du kommenterade att jag inte hade ställt någon fråga än, kolla igen..
Bättre upp, jag ställer den igen, i detta inlägg!
Varför svarade du på en sådan liten del?!Paxen said:Konrad Konvalj said:Ställ frågan till mig då.!Paxen said:Dude, det finns mer i det inlägget som du bör svara på. Just sayin'...
Jag har en del att gå igenom så gör gärna en helt egen liten fråga till mig så svarar jag på den.
Citerar hela inlägget som gjordes:
{quote]Saklig ja, men inte analyserande. Än så länge kan han lika gärna spela "den duktiga bybon som kommer med sammanfattningar och statistik". Han gick offline väldigt lägligt efter min fråga om fluffet, men tog sig tid att ställa motfrågor. Trasapa pekade på att han undvek min fråga och istället gjorde en kajko sammanställning av honom, men jag vill minnas att min fråga kom efter K.K.s sammanställning, och därmed också hans motfrågor.