Re: Rösträkning
Efter påtryckningar från Mukwa skall jag lägga en tyngre röst än tidigare.
Det första som slog mig då var att fläka fram en röst på just Mukwa. Där har vi en outning som inte leder nån vart, och det har jag då rakt av inte glömt. Sen har jag lite mer klur gällande Mukwa, men just nu har jag en annan nummer två på min varulvslista.
Motiveras på följande vis:
xyas kör lite medhåll på Lu-kaazh inlägg gällande upplägget. Utöver det händer ingenting från xyas sida. Sen börjar Lu-kaazh pinga varulv på riktigt, och lägger en röst på mig som sedan flyttas till Mukwa.
xyas passar då på att hoppa på Lu-kaazh drevet som nummer 3. Lite lagom hetsig över att Lu-kaazh inte spelar som han brukar göra. Det är inte likt Lu-kaazh för fem öre, och det håller även jag med om.
Efter det kommer en rättstavad röst på Lu-kaazh, och sen får man banne mig scrolla bra länge för att hitta nästa inlägg som även det innehåller en röst på Lu-kaazh. Alltså, tre inlägg och tre röster. Lite mer tryck på Lu-kaazh som nu har outat att han
inte tillhör familjen anka men är en anka.
Lu-kaazh outning ifrågasätts i nästa inlägg.
Lu-kaazh gräver sig djupare ner i varulvsträsket.
Lu-kaazh är fanimäj inte grön på nått vis, och eftersom han erkänt att han inte har en powerroll kan han banne mig gå ut med sitt fullständiga namn.
Efter dessa inlägg som alla pressat och bombat Lu-kaazh för att verkligen befästa sin inställning mot Ulv-Lu-kaazh, pingar det till för första gången för xyas del.
xyas citerar ett av mina inlägg, och missar den egentliga kärnan, och tycker jag skall rösta/dreva mot scum tells och inget annat. Detta är det första inlägget som inte enbart rör Lu-kaazh.
Efter det fortsätter xyas att berätta för oss alla att Lu-kaazh fortfarande lämnat en massa scum tells.
Sen kommer:
xyas said:
Lu-kaazh said:
Tackar. Ska sova på den informationen.
En ny dag gryr!
xyas said:
Tiden det tog att hosta ur sig det är också något som talar mot Lukas. Men i nuläget så känner jag nog att Lukas är grön-ish.
Och det följs upp av en röst på Arvidos MC.
Sen får vi scrolla ett tag innan xyas återigen dyker in med ett inlägg.
xyas tycker Avridos kör ett bra snack, inte lämnar ifrån sig något ulvalikt, och ställer lite frågor.
Arvidos MC vill att fem pers skall skriva på hans lista så att han kan outa sitt namn. xyas är 1/5 på den punkten.
Kalle Anka kommer ut, och xyas grönar Arvidos MC denna runda ut.
xyas said:
Jag tror för övrigt att vi har ett problem här. Flera personer blir extremt provocerade av Arvidos spelstil och det har nu höjts röster att vi borde rösta ut honom för att hans spelstil anses vara en scum tell, eller ett irritationsmoment som ger varulvarna en rökridå. Jag håller inte med och ser inte värdet i det fokuset. Snarare börjar jag mer och mer misstänka att där finns minst en varulv i det okonstruktiva drev som förekommer mot honom.
Detta har jag redan vidrört.
Redan då hade jag mina tankar om att xyas är en av dessa minst 1 som gömmer sig i Arvidos träsket.
Efter det kommer en röst på ingen, och nu idag var det första jag läste att xyas lägger sin röst på Mukwa.
Motiveras med att xyas inte gillar vad Mukwa håller på med. Däremot är det ingen klockren scum tell.
Kontentan av det hela:
Jag har misstänkt xyas sen hans nedläggning av sin röst på den givna ulven Lu-kaazh. Han kör en grönish på Lu-kaazh efter en väldans massa tydligt prat om att Lu-kaazh är en av våra ulvar. Det är alldeles perfekt för en ulv att hjälpa till att sänka en annan.
Jag och xyas valde att offra Barcai då vi var ulvar. Det lönade sig, och vi stod som segrare.
Sen så är jag helt säker på att minst en ulv har använt Arvidos träsket till sin fördel, och använt det som en rökridå. Det är fel fokus skriver xyas, och det är klart att han tycker det eftersom han är mitt i skiten.
Rösten på Mukwa följer ju inte xyas tidigare statement som han varit väldigt tydlig med. Rösta/dreva på de som lämnar ifrån sig scum tells. Det han hittar på Mukwa får duga.
Röst: xyas